okej synd.. banåkning är inget å tänka på framöver??MestHemlig skrev:2230609På lördag är jag på hultsfred eller kanske jag ska skriva. onsdagsåkning i Nässjö med "Nässjö touring klubb". bara ätt hänga på serru.
okej synd.. banåkning är inget å tänka på framöver??MestHemlig skrev:2230609På lördag är jag på hultsfred eller kanske jag ska skriva. onsdagsåkning i Nässjö med "Nässjö touring klubb". bara ätt hänga på serru.
Hmm hade gärna hängt med men hojen tyckte det var ett ypperliget tillfälle att gå sönder förra veckan och tyvärr så var det inte jätte enkelt fel är tvungen att byta CDI boxen koda om nycklar...R1Lillen skrev:2242161imorgon lördag så tänkte ja å några kompisar dra till jkpg å kolla när de har någon broöppning .. några som ska följa med?? tid vet jag ännu inte..
Nicke_E skrev:2244112Nä det gör ju inte det!
Men jag är tacksam att jag köpte så ny hoj så man får det på garantin annas vore det ännu jävligare...
Bara hoppas den blir klar nästa vecka.
R1Lillen skrev:2244655okej.. snart får vi verkligen få ihop ett gäng å dra ut..
MestHemlig skrev:2244509
Själv fick jag ett fint jack i min skärm över framhjulet efter din snygga dropp av glasögon och byxor. vet inte om det va glasögonen som drog rakt in i skärmen :S Shit happens
Hoppas hojjen blir klar snart. får ut och åka lite mer snart semester 3 veckor till iaf så säg till om nån vill ha sällskap
MestHemlig skrev:2244782vi bara knuffar allt framåt hela tiden
Är ju som sagt ny här men fan hur ser det ut när man träffas och åker. jag menar... 5 killar från en sida där alla åker mest snabbast i världen ger sig ut på en "tur" måste ju gå som in i helvete. ska man skruva bort reg skylten innan man drar ut då så man kan sticka lite smidigt från polisen när dom nu står och har en kontroll ;D
Nicke_E skrev:2245164Det var två möjligheter till felet på hojen det ena var att tempgivaren va fel på eller att CDI-boxen var trasig så de testade att byta givaren men hojen var likadan vilket gjorde att det tar lite längre tid tyvärr
Sorry för jacket i skärmen säg till om vi ska lösa det på nått vis var ju som sagt mitt fel !
Jag Är på bara jag loggar in här innan jag ska ut och åka. Men om vi säger.... onsdag eller fredag? På torsdag är jag upptagen med så då blir det inget. Jag lovar att hålla ett vettigt tempo. Orka bli av med rosa lappen.Glidarn skrev:2247024Susar till Vetlanda snart, vi får ta en sväng en annan gång när planeringstiden är lite längre så vi hinner bestämma nåt.
MestHemlig skrev:2247264
Jag Är på bara jag loggar in här innan jag ska ut och åka. Men om vi säger.... onsdag eller fredag? På torsdag är jag upptagen med så då blir det inget. Jag lovar att hålla ett vettigt tempo. Orka bli av med rosa lappen.
jobbar du på mascot eller? ser dej där varenda gång du är där så antar att du gör detR1Lillen skrev:2248339jag kan onsdag.. jag jobbar ju i nässjö så det är bara å hojta till
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|