Hade tänkt att åka men då jag tvivlar starkt på att hojen är lagad tills dess så vet jag inte hur det blir får hålla tummarna!R1Lillen skrev:2263675några som vill hänga på till anderstorp på onsdag å köra bana 3st 25 min pass licens behövs inte.. kostar 400 17.00-20.00..
R1Lillen skrev:2263859haha.. men det är roligare att svänga men man kan ju samla ihop ett gäng å dra ner å gasa lite..
är det inte på torsdagar de brukar vara??
nån kanske vill ta tag i detta å kolla ..
R1Lillen skrev:2263925kolla om det är nått snart vore kul att åla dit
R1Lillen skrev:2263936vilken tid
Hojen är ficksad så nu blir det åka av !!R1Lillen skrev:2263730okej får hoppas iaf..
säg till när ni åker bara. skulle vara kul att följa med även om jag inte åker bana.. studera hur fan man ska göra första gången sedan åka nästa. eller kanske åka o ta det lugnt. Men att hänga på så ni får lite sällskap är jag helt på, på.R1Lillen skrev:2266924har varit i linköping idag å kört .. så jag tar anderstorp nästa gång istället .. måste byta sulor..
de är inte så fina längre hehe
Vem ska ni köra med på Mantorp ?R1Lillen skrev:2268857Om det nu inte blir banåkning på lördag ska fundera lite på hur ja ska göra .. så kan man väl dra ihop lite folk och åka till gränna och förbi lekeryd och käka glass..lr nått..
kan väl stämma av här på fredag för då vet jag om jag ska åka lr ej.
annars kan vi väl samlas på torget i eksjö vid kl 11.00 för er som vill följa med..
om någon ska me till mantorp och åka bana om det nu blir av så får ni bara höra av er
mvh johan
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |