ne e är ialfall 4polare som har sen ska en annan polare köpa en ny Röd/vit R1 på mascot nu tror ja. så blir ett litet gäng härifrån me :>
//johan
VA??? Finns det en röd/vit R1 på Mascot? Årsmodell? Nu kanske man får åka ner och ta sig en titt. Rödvit is the shit.
För övrigt så har jag nu bestämt mig för att köpa en hoj och ha den något/några år nu. Har haft 4 hojar på 2 år och man går ju sällan + i några affärer så börjar kännas onödigt. Men får kosta på mig något vettigt som man kan glida omkring på ett tag.
Och några bilder på hojjar blir det inte då jag inte äger någon nu jue! Men snart.. SNART!!! är min väntan över
förresten... tror många drar sig för att vilja vara med på träffar då dom tror att vi "sporthojare" tvunget måste snitta 200km/h när vi ska nånstans.
Vi får helt enkelt förklara att även våra hojar går att köra låga varv på och kankse tillochmed under hundra! (ibland....) Alla som har hoj får åka med.
Fan då måste man ner och kolla... Men jag kommer ju inte ha råd ändå. Flytt kostar tyvärr... Bruden är dyrare i drift än hojen med så...ja visst ska alla som vill åka me det är en röd/vit 07 vi har inne...
+ en blå r6-06. snart hoppas ja det blir party
R1Lillen vet du om ni kommer ha någon rea dag i vår nu som ni hade förra året? måste köpa mig ett nytt ställ så kan man ju passa på då
Fan då måste man ner och kolla... Men jag kommer ju inte ha råd ändå. Flytt kostar tyvärr... Bruden är dyrare i drift än hojen med så...
Men måste fan hitta nått nu.. såg förresten denna på blocket som jag ska ringa på. Passar ju perfekt när jag har Dig lillen som kan meka den till rätta när hemmabygget går sönder.
http://www.blocket.se/vi/10904580.htm?ca=17_s
Lagom bra bild men den ser fin ut... eller?[/QUOTE
ja det kan nog va något
Jo men den är inte registrerad och det kan bli jävla problem med att regga in den vad jag förstått.... så blir nog inte den
Jo men den är inte registrerad och det kan bli jävla problem med att regga in den vad jag förstått.... så blir nog inte den
Jo kollat på den men vet inte. Vill egentligen ha en nyare. Sen känns det ju kasst att köpa en i samma färger och eftersom min förra va snyggare (enligt mig) med mörka glas osv känns det tragiskt bara
Ska leta lite till. Men bilen som sagt.. först ska den bort!
Jo kollat på den men vet inte. Vill egentligen ha en nyare. Sen känns det ju kasst att köpa en i samma färger och eftersom min förra va snyggare (enligt mig) med mörka glas osv känns det tragiskt bara
Ska leta lite till. Men bilen som sagt.. först ska den bort!
hur år de me fest planerna ?
Flyttar nu på söndag så tar det nån vecka att komma igång osv. Men om en 3 veckor bör det funka. Om vi inte ska ta det tidigare. Kankse kan ta en
Taco-bowling och lite dricka nån helg framöver annars?!
ja fan det hade varit skit skoj ser fram emot något skoj snart
kommer du in i helgen å kollar läget lr??
Blev jobb i helgen. Personalbrist i myndigheten så fick rycka in. Tänkte komma ner lite nu i helgen dock.
Så va händer i helgen allihopa? typ fredag??
Gött med lite folk från hemtrakterna. Brukar ni ut och åka ihop eller? Har inte så många att åka med tyvärr, och det tar ju liksom lite udden av det hela. Blir ju roligare ju fler man är.... Nu ska jag bara hem och byta hoj med, sen blir det riktigt skoj....
tja!! vi ska försöka åka mycket mer ihop denna sommar snart ska vi dra ihop en fest där alla är välkomna
Låter klockrent det där ju. Ska hålla utkik efter festen då, så kanske vi kan synas där.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|