men du kan nog åka me mig i bussen om kompisen tar sig ner sj.. vore gött att dra ner på lördag kvällen så kan man grilla å ta några kalla
okej det låter bra vi får se framåt vad som händer
men du kan nog åka me mig i bussen om kompisen tar sig ner sj.. vore gött att dra ner på lördag kvällen så kan man grilla å ta några kalla
Misson är annas ett ypperligt tillfälle att spara lite pengar tro mig jag vet
Första missionen ?
Johan jag ska köra den 15 vet inte riktigt hur jag ska åka dit kan bli att man åker med syrran och Swedie men det är inget klart än.
Hur ska du ta dig dit ?
Ja, det är första. Nio månader i kosovo......och vad får man? Nej, ska inte klaga, men nu börjar det bli drygt. Idag har vi 20c och strålande solsken, så det börjar rycka ganska mycket i gashanden
okej det låter bra vi får se framåt vad som händer
Nio månader fy fan tyckte 6 mån i Kosovo räckte..
Jo, nio måndaer i längsta laget. Ändå har vi ju folk som rekat över från KS13, de har alltså varit här i 15 måndader nu Hur pallar man det?
Ja där är det helt klart nått fel i huvudet
en mission på varje missions område är mer min grej så nu får försvarsmakten snart hitta på nått annat område annas blir det nog ingen mer mission för min del om inte nån väldigt intressant tjänst skulle dyka upp..
Då har du varit i Afghanistan då alltås?
FÖr min del blir det nog ganska lugnt ett tag tror jag. Fast å andra sidan är det som sagt ett bra sätt att tjäna pengar på. Planen är ju att jag ska till skottland i sommar, bara polaren får tummen ur och ta sitt mc-kort. Efter det kanske man får blodad tand och gör en mission för att dryga ut nästa semesterkassa.....
Jo tack det är lätt att få blodad tand !
Ja jag har varit i Afghanistan och även i Liberia.
Så pass, får väl se om de sätter upp nån ny mission nu då så du kan åka igen. Vilka är det du gjort i ordningen?
Ks04 , La02 och Fs10
Puben i kväll. Du kommer väl.
Ps.
Missade dig på mässan men det får vi ta igen i sommar.
Ks04 , La02 och Fs10
LA02, då vet du vem Thelberg är, tror han va RM gruppchef där.
9 dagar till rotation!!!!!
Jo tror jag vet vem har han är men känner han inte personligen.
Jag har gjort mina missioner på skytte så man har ju inte med alla stab/tross att göra bara det som är viktiga för sin egen del..
Nio dar fan vad gott
hallå alla ! har ni bokat några mc semestrar lr liknande iår??
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|