Eksjö"höglandet"

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Misson är annas ett ypperligt tillfälle att spara lite pengar tro mig jag vet :tummenupp

Första missionen ?

Johan jag ska köra den 15 vet inte riktigt hur jag ska åka dit kan bli att man åker med syrran och Swedie men det är inget klart än.
Hur ska du ta dig dit ?

Ja, det är första. Nio månader i kosovo......och vad får man?:va Nej, ska inte klaga, men nu börjar det bli drygt. Idag har vi 20c och strålande solsken, så det börjar rycka ganska mycket i gashanden:gnissla

Nicke_E

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Hoj
CBR 1000 RR -04
Ja, det är första. Nio månader i kosovo......och vad får man?:va Nej, ska inte klaga, men nu börjar det bli drygt. Idag har vi 20c och strålande solsken, så det börjar rycka ganska mycket i gashanden:gnissla

Nio månader fy fan tyckte 6 mån i Kosovo räckte..

Nicke_E

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Hoj
CBR 1000 RR -04
Jo, nio måndaer i längsta laget. Ändå har vi ju folk som rekat över från KS13, de har alltså varit här i 15 måndader nu:va :confused: Hur pallar man det?

Ja där är det helt klart nått fel i huvudet :va

en mission på varje missions område är mer min grej så nu får försvarsmakten snart hitta på nått annat område annas blir det nog ingen mer mission för min del om inte nån väldigt intressant tjänst skulle dyka upp..

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
det är så här att ja har min r6 på lackering nu (motiv) det är så att ja skulle behöva få tag i någon som skulle kunna tänka sig att sponsra me att lacka mina fälgar vita... finns det någon vänlig själ som skulle tänkas sig att ställa upp me detta lr vet ni någon
mvh johan

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Ja där är det helt klart nått fel i huvudet :va

en mission på varje missions område är mer min grej så nu får försvarsmakten snart hitta på nått annat område annas blir det nog ingen mer mission för min del om inte nån väldigt intressant tjänst skulle dyka upp..

Då har du varit i Afghanistan då alltås?
FÖr min del blir det nog ganska lugnt ett tag tror jag. Fast å andra sidan är det som sagt ett bra sätt att tjäna pengar på. Planen är ju att jag ska till skottland i sommar, bara polaren får tummen ur och ta sitt mc-kort. Efter det kanske man får blodad tand och gör en mission för att dryga ut nästa semesterkassa.....

Nicke_E

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Hoj
CBR 1000 RR -04
Då har du varit i Afghanistan då alltås?
FÖr min del blir det nog ganska lugnt ett tag tror jag. Fast å andra sidan är det som sagt ett bra sätt att tjäna pengar på. Planen är ju att jag ska till skottland i sommar, bara polaren får tummen ur och ta sitt mc-kort. Efter det kanske man får blodad tand och gör en mission för att dryga ut nästa semesterkassa.....

Jo tack det är lätt att få blodad tand !
Ja jag har varit i Afghanistan och även i Liberia.

Nicke_E

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Hoj
CBR 1000 RR -04
LA02, då vet du vem Thelberg är, tror han va RM gruppchef där.

9 dagar till rotation!!!!!:yoparty :yoparty

Jo tror jag vet vem har han är men känner han inte personligen.

Jag har gjort mina missioner på skytte så man har ju inte med alla stab/tross att göra bara det som är viktiga för sin egen del..

Nio dar fan vad gott

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Jo tror jag vet vem har han är men känner han inte personligen.

Jag har gjort mina missioner på skytte så man har ju inte med alla stab/tross att göra bara det som är viktiga för sin egen del..

Nio dar fan vad gott

Nej, man kan ju inte känna alla. Undrade mest för han är ju här nere nu. Femte missionen eller nåt tror jag. Undrar om inte Kuru låg på skytte på LA02, Pettri Kuru tror jag han heter. Är inte säker men jag har för mig han gjorde tvåan där nere....
Nåt fint väder hemma än eller? Här nere är jordens vårväder. Har kraftiga ryckningar i höger handled.....:D Idag har vi strålande solsken från en klarblå himmel och runt 20 grader i solen.....:tungan

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
hallå alla ! har ni bokat några mc semestrar lr liknande iår??

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
glöm inte bort roadracing sm på anderstorp torsdag- söndag sista veckan i april :)

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!