Eksjö"höglandet"

Nicke_E

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Hoj
CBR 1000 RR -04
Det lutar åt en Hornet 600. Va lite sugen på nya 07:an, men det blir lite väl dyrt i försäkring.:huvet Får bli 03 eller äldre, då är det lite billigare...

Va fan har du varit någorlunda ekomonisk under missionen så ska du väl klara dig minst en sommar iallafall =)
Men du kanske har varit och spenderat pengarna på Bondsteal och Kfor main :D
Eller köpt en massa onödiga pinky saker:arsele

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
äntligen

äntligen så fick man sålt bilen så va igår nere i skitvädret i skåne och hämtade mig en mc. har tre dåliga bilder tagna me mobilen bara..

//Johan

Bifogat

• DSC01437.JPG
    DSC01437.JPG
    69 KB · Visningar: 96
  • DSC01438.JPG
    DSC01438.JPG
    69.9 KB · Visningar: 88
  • DSC01439.JPG
    DSC01439.JPG
    66.4 KB · Visningar: 155

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
mm

okej va blir det för ställ då??

vet inte redigt tyckte de ej fanns så många olika idag när ja kollade.. men fastnade för ett vitt svart Lindstrands eller va de hetter kostade bara 6300kr så tyckte de verkade prisvärt.. har du något förslag annars på ett bra som ej är för dyrt :)

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen
Ett förslag är att åka ner på en lördag Johan eller Fredrik jobbar och pressa priserna till max. Fråga efter inköpspris och lägg på nån procent och lägg ditt bud eller hota med att gå nån annanstans :p Stojan är totalt omöjlig att pruta vettigt av ;) GE MEJ EN HELVETES MOTORCYKEL!!!!! ge mig den gratis med. Har knappt ett korvöre att lägga ut i år.

Och ja! Jag är upprörd. MYCKET upprörd ::mad: :huvet :mad: :huvet

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
mm

Ett förslag är att åka ner på en lördag Johan eller Fredrik jobbar och pressa priserna till max. Fråga efter inköpspris och lägg på nån procent och lägg ditt bud eller hota med att gå nån annanstans :p Stojan är totalt omöjlig att pruta vettigt av ;) GE MEJ EN HELVETES MOTORCYKEL!!!!! ge mig den gratis med. Har knappt ett korvöre att lägga ut i år.

Och ja! Jag är upprörd. MYCKET upprörd ::mad: :huvet :mad: :huvet

i vilken prisklass letar du hoj?

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen

Runt 50000. får bli nån gammal retta i år igen. Dom äldre CBR är OFTAST inte tillräckligt snygga och det finns för få ZXR hojjar med snygg färgsättning.
Mitt uppe i en flytt som tyvärr kostar mer än vad jag tänkt..

Finns ju lite andra tänkbara hojjar men vi får se... Måste få sålt bilen bara. Har du något förslag på nån MC då?

JÄVLIGT nice hoj du har förresten! funderade starkt på en sådan förra säsongen tills min favorit målade R1 dök upp och jag inte kunde motstå den. :) RIKTIGT nice

Last edited:

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
mm

Runt 50000. får bli nån gammal retta i år igen. Dom äldre CBR är OFTAST inte tillräckligt snygga och det finns för få ZXR hojjar med snygg färgsättning.
Mitt uppe i en flytt som tyvärr kostar mer än vad jag tänkt..

Finns ju lite andra tänkbara hojjar men vi får se... Måste få sålt bilen bara. Har du något förslag på nån MC då?

JÄVLIGT nice hoj du har förresten! funderade starkt på en sådan förra säsongen tills min favorit målade R1 dök upp och jag inte kunde motstå den. :) RIKTIGT nice

tackar :) har väntat länge på att den rätta me utrustning dykt upp. :)

ne de va mest en äldre cbr ja tänkte på. Typ 929 kan man få för runt 50 och de är ju betydligt snyggare än de tidigare. annars får du väl som du skirver en fin äldre R1 för dom stålarna. nåt tmåste du ha så vi kan åka me :tummenupp

//johan

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
tackar :) har väntat länge på att den rätta me utrustning dykt upp. :)

ne de va mest en äldre cbr ja tänkte på. Typ 929 kan man få för runt 50 och de är ju betydligt snyggare än de tidigare. annars får du väl som du skirver en fin äldre R1 för dom stålarna. nåt tmåste du ha så vi kan åka me :tummenupp

//johan

ni har väl planerat in banåkningar nu gubbar:)

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Va fan har du varit någorlunda ekomonisk under missionen så ska du väl klara dig minst en sommar iallafall =)
Men du kanske har varit och spenderat pengarna på Bondsteal och Kfor main :D
Eller köpt en massa onödiga pinky saker:arsele

Både ja och nej, har väl varigt ganska ekonomisk under missionene, men jag har ju en annan leksak stående där hemma som sväljer en hel del stålar. Tillhör ju de som vill leka på alla fyra ibland också. Men jag ska nog göra mig av med den och bara satsa på bågen i år. Det va inte så roligt som jag tänkt mig med bil, det va ju bara att vrida på ratten när det svänger....:D

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
tjena !! tänkte höra med alla här om vi ska ta å ha en fest snart:)
och sen gå ner och bowla och käka tacco buffé (i nässjö) kan väl få lite förslag på datum av er som är intresserade :)

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
mm

ni har väl planerat in banåkningar nu gubbar:)
inget planerat men skulle vara kul att testa.. satt några Pirelli rejs däck på min nu mjuka som fan så man kanske skulle köra på bana me dom istället för på gatan.. en annan har ju ingen koll på däck men va kostar ungfär hyffsade däck fram och bak? för tänkte byta i vår nu till några som går några mil mer

//johan

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
inget planerat men skulle vara kul att testa.. satt några Pirelli rejs däck på min nu mjuka som fan så man kanske skulle köra på bana me dom istället för på gatan.. en annan har ju ingen koll på däck men va kostar ungfär hyffsade däck fram och bak? för tänkte byta i vår nu till några som går några mil mer

//johan

kom in på jobbet i veckan så kolla vi :)

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
nu känns det långt till våren :( ... någon mer som ska åka bana den 15 april på anderstorp?? jag ska iaf åka ner:) vore kul om fler kommer ner iaf å kollar på denna bandag.. annars tejpar ni lysena och tar ut eran hoj också :)

Nicke_E

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Hoj
CBR 1000 RR -04
Både ja och nej, har väl varigt ganska ekonomisk under missionene, men jag har ju en annan leksak stående där hemma som sväljer en hel del stålar. Tillhör ju de som vill leka på alla fyra ibland också. Men jag ska nog göra mig av med den och bara satsa på bågen i år. Det va inte så roligt som jag tänkt mig med bil, det va ju bara att vrida på ratten när det svänger....:D

Misson är annas ett ypperligt tillfälle att spara lite pengar tro mig jag vet :tummenupp

Första missionen ?

Johan jag ska köra den 15 vet inte riktigt hur jag ska åka dit kan bli att man åker med syrran och Swedie men det är inget klart än.
Hur ska du ta dig dit ?

Last edited:

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Misson är annas ett ypperligt tillfälle att spara lite pengar tro mig jag vet :tummenupp

Första missionen ?

Johan jag ska köra den 15 vet inte riktigt hur jag ska åka dit kan bli att man åker med syrran och Swedie men det är inget klart än.
Hur ska du ta dig dit ?

men du kan nog åka me mig i bussen om kompisen tar sig ner sj.. :) vore gött att dra ner på lördag kvällen så kan man grilla å ta några kalla :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024