absolut !!! va blir de för ny hoj då??
Det lutar åt en Hornet 600. Va lite sugen på nya 07:an, men det blir lite väl dyrt i försäkring. Får bli 03 eller äldre, då är det lite billigare...
absolut !!! va blir de för ny hoj då??
Det lutar åt en Hornet 600. Va lite sugen på nya 07:an, men det blir lite väl dyrt i försäkring. Får bli 03 eller äldre, då är det lite billigare...
äntligen så fick man sålt bilen så va igår nere i skitvädret i skåne och hämtade mig en mc. har tre dåliga bilder tagna me mobilen bara..
//Johan
den repsol lackade är snygg.. har du sålt 954 an nu lr??
den repsol lackade är snygg.. har du sålt 954 an nu lr??
ja den sålde ja förra sommarn. ska ja bara komma upp till er och köpa ett nytt ställ me
//Johan
okej va blir det för ställ då??
Ett förslag är att åka ner på en lördag Johan eller Fredrik jobbar och pressa priserna till max. Fråga efter inköpspris och lägg på nån procent och lägg ditt bud eller hota med att gå nån annanstans Stojan är totalt omöjlig att pruta vettigt av GE MEJ EN HELVETES MOTORCYKEL!!!!! ge mig den gratis med. Har knappt ett korvöre att lägga ut i år.
Och ja! Jag är upprörd. MYCKET upprörd :
i vilken prisklass letar du hoj?
i vilken prisklass letar du hoj?
Runt 50000. får bli nån gammal retta i år igen. Dom äldre CBR är OFTAST inte tillräckligt snygga och det finns för få ZXR hojjar med snygg färgsättning.
Mitt uppe i en flytt som tyvärr kostar mer än vad jag tänkt..
Finns ju lite andra tänkbara hojjar men vi får se... Måste få sålt bilen bara. Har du något förslag på nån MC då?
JÄVLIGT nice hoj du har förresten! funderade starkt på en sådan förra säsongen tills min favorit målade R1 dök upp och jag inte kunde motstå den. RIKTIGT nice
tackar har väntat länge på att den rätta me utrustning dykt upp.
ne de va mest en äldre cbr ja tänkte på. Typ 929 kan man få för runt 50 och de är ju betydligt snyggare än de tidigare. annars får du väl som du skirver en fin äldre R1 för dom stålarna. nåt tmåste du ha så vi kan åka me
//johan
Va fan har du varit någorlunda ekomonisk under missionen så ska du väl klara dig minst en sommar iallafall =)
Men du kanske har varit och spenderat pengarna på Bondsteal och Kfor main
Eller köpt en massa onödiga pinky saker
inget planerat men skulle vara kul att testa.. satt några Pirelli rejs däck på min nu mjuka som fan så man kanske skulle köra på bana me dom istället för på gatan.. en annan har ju ingen koll på däck men va kostar ungfär hyffsade däck fram och bak? för tänkte byta i vår nu till några som går några mil merni har väl planerat in banåkningar nu gubbar
inget planerat men skulle vara kul att testa.. satt några Pirelli rejs däck på min nu mjuka som fan så man kanske skulle köra på bana me dom istället för på gatan.. en annan har ju ingen koll på däck men va kostar ungfär hyffsade däck fram och bak? för tänkte byta i vår nu till några som går några mil mer
//johan
Både ja och nej, har väl varigt ganska ekonomisk under missionene, men jag har ju en annan leksak stående där hemma som sväljer en hel del stålar. Tillhör ju de som vill leka på alla fyra ibland också. Men jag ska nog göra mig av med den och bara satsa på bågen i år. Det va inte så roligt som jag tänkt mig med bil, det va ju bara att vrida på ratten när det svänger....
Misson är annas ett ypperligt tillfälle att spara lite pengar tro mig jag vet
Första missionen ?
Johan jag ska köra den 15 vet inte riktigt hur jag ska åka dit kan bli att man åker med syrran och Swedie men det är inget klart än.
Hur ska du ta dig dit ?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |