MestHemlig
När kommer våren?
Hittar jag en MC (måste kolla om jag har råd med försäkringen) så ställer jag på en resa till nüburing och kollar. Bara man bokar lite i tid några veckor innan. Måste ta ledigt från både jobbet och regeringen.
Hittar jag en MC (måste kolla om jag har råd med försäkringen) så ställer jag på en resa till nüburing och kollar. Bara man bokar lite i tid några veckor innan. Måste ta ledigt från både jobbet och regeringen.
hehe har du ingen semester? nä försäkringen är ju de jobbigaste min kommer kosta nästan 3000kr i månaden
Bara att chansa annas körde på halv på min förra året mest för att ha stöld för skulle man klota så är det bara bita i det sura äpplet och betala vilket jag inte gjorde så det blev ju lite billigare.
Kollade på Folksam med den där smckursen och då blir det helt klart billigare typ 5 tusen halvför ocm året och ca 12 hel om året men sen kostar kursen en del med så..
ofan de va ju itne dyrt.. ja kollade me dom förra året men om ja gick dne kursen skulle ja få betala över 25papp ändå så då tyckte ja inte de va värt de. funderar på halv me men me min otur så trillar ja direkt då hehe
Asså 3000 i månaden har jag aldrig råd med. Får bli halvförsäkring isf. Men jag ska ju inte ha lika ny hoj som dig heller. Är lite sugen på en gammel retta igen. Lagom pris och lagom försäkring (förra året) så vi får se...
Meeeen fortfarande har jag biljäveln kvar !!!! :<
Den Som Visar Sig I Nässjö Med Sin Hoj Innan Jag Skaffat En Sparkar Jag In Pannbenet På!!!! :d
hehe då är de bara att börja jaga mig har varit i nässjö hela helgen och åkt om du ser mig kan du stanna mig så får du ta en provtur
Snacka lite med fyhr och han skulle sälja sin hoj sa han.. är den något att ha tror du
jo han tänkte sälja sin ja.. jo den är fin, han har ej kört mycket på den. du får åka och kolla på den en sväng
trisst att han ska sälja bara ju mer med hoj desto bättre
vi åker ofta till gränna berget lr malexander..
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|