Eksjö"höglandet"

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen
jag satte ihop min idag :) hon är rätt söt faktiskt :tuttar

Såg det ;) den är nice som fan. Fan då. Jag som tänkte köpa nån sunkhoj i år typ en cbr/zxr 97/98. Men när jag såg vilken hoj du köpt blev jag bara sugen på en "riktig" hoj igen. Fan. Inte bra för min ekonomi. Inte bra för min lägenhet som får stå utan möbler isf :s

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Såg det ;) den är nice som fan. Fan då. Jag som tänkte köpa nån sunkhoj i år typ en cbr/zxr 97/98. Men när jag såg vilken hoj du köpt blev jag bara sugen på en "riktig" hoj igen. Fan. Inte bra för min ekonomi. Inte bra för min lägenhet som får stå utan möbler isf :s

stunt hoj coolt det hade varit rätt nice faktiskt :)

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
hur står det till hos er alla högland knuttar? har ni polerat å servat era bike´s till våren ?lr har ni kanske bytt bort eran hoj mot en annan kärlek??
:)

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
nu får ni alla gå ur eran vinter vila å börja snacka mc av alla dess slag .. bara ni inte sitter å slöar ..

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
hallå gubbar å tanter :)
är det inte dags att ta å sitta å dricka lite bärs å snacka om den kommande sommaren .. måste ju göra något skoj under denna tråkiga årstid .

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
hallå gubbar har alla lagt ner mc å skaffat sig en ny hobby typ damkricket me blinda hundar lr.. dåligt me snacka inför säsongen som är några månader bort:mad:

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
okej supermoterd är läckert :) vet förresten en som ska sälja en sådan 625 -02... vpre trevligt att dra ihop lite folk härifrån å dricka öl å snacka lite :)

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
va säger ni om att fixa en bowling kväll å sen gå ut å dricka lite öl ??

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen
Hej! Får börja vara lite aktiv här tror jag allt. Men jag är ledsen och deppig då jag inte har nån hoj än. Börjar bli brådis så man kan pyssla lite med den innan man kan börja köra..
Har en helvetes jävla bil jag måste bli av med innan jag kan köpa hoj.

Förresten! nån som vet vad en omlackering kostar av en hel hoj. Dvs tank, kåpor, bakdel och fälgar?! Om man får ett bra pris men ändå inte kompispris. Nån som vet?
Och angående bowlingkvällen är jag helt på. Har dock lite knepiga arbetstider och kommer snart att flytta men varför inte lite förkröka(i nya lägenheten) ->bowling(här i nässjö ->utgång (här i nässjö) efter jag flyttat in den 1a mars?!

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
jag vet inte va det kostar .. men färgen ligger nog på runt 3-400 ca har för mig det var något sånt när ja lackade min hoj :)
ja det låter som en bra ide :) fest i nya lyan å bowling :)
har du börjat kolla på några hojar lr??

vi måste få igång denna tråd lite mer .. et finns ju trots allt en del hoj åkare härom kring

Last edited:

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen
jag vet inte va det kostar .. men färgen ligger nog på runt 3-400 ca har för mig det var något sånt när ja lackade min hoj :)
ja det låter som en bra ide :) fest i nya lyan å bowling :)
har du börjat kolla på några hojar lr??

vi måste få igång denna tråd lite mer .. et finns ju trots allt en del hoj åkare härom kring

Ok! Jo funderar nämligen på att köpa nån lätt vält/lackskadad R1 och sedan lacka om den. Men vi får se.. Först ska bilen bort. Sen ska jag leta på allvar.

Det finns ju MÅNGA hojåkare runt omkring. Inte bara du och jag och nån enstaka som tittar in då och då. Niklas E? Stojjan? Nä. nu får vi ta tag i detta och dra in lite folk så vi kan ha lite skoj i sommar.

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
japp det behöver ju absolut inte bara vara racehojar går lika bra me glidare,supermotarder lr touring :) ...men vi får ta tag i detta nu :)blir väl du å ja som får göra det :)

Nicke_E

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Hoj
CBR 1000 RR -04
Jag är på helt klart!! :tummenupp känns som det behövs lite sprit snart :yoparty
Jag är här inne dagligen även om jag inte skriver nått speciellt så det är lättt att få tag i mig..

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
ja vi måste få ihop ett gäng snart :) se till att hålla igång denna tråd ordentligt .. som sagt alla som gillar någon typ av hojar är ju jätte välkommen alltid trevligt me lite nya ansikten också:)

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
mm

Ja bäst man börjar bli lite aktiv igen nu inför sommarn :) har ingen hoj just nu heller så man är lite sur :( men kanske blir en 1000rr i helgen så då kan ja vara me och planera lite inför sommarn. Sen har ja några polare som har handlat hoj också.

Ha de gott

//johan

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Ja bäst man börjar bli lite aktiv igen nu inför sommarn :) har ingen hoj just nu heller så man är lite sur :( men kanske blir en 1000rr i helgen så då kan ja vara me och planera lite inför sommarn. Sen har ja några polare som har handlat hoj också.

Ha de gott

//johan

okej.. vilka är ni nu i fprserum som har skaffat hoj då??
glöm inte att det är banåkning på anderstorp 15 april för dom som vill testa :)

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
tycker vi kan lägga uupp lite foto på våra hojar här :)

Bifogat

• Bild 320liten.JPG
    Bild 320liten.JPG
    140.8 KB · Visningar: 47

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
okej.. vilka är ni nu i fprserum som har skaffat hoj då??
glöm inte att det är banåkning på anderstorp 15 april för dom som vill testa :)

ne e är ialfall 4polare som har sen ska en annan polare köpa en ny Röd/vit R1 på mascot nu tror ja. så blir ett litet gäng härifrån me :>

//johan

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...