FettSnok
96% enligt läkaren
Nedrans Tesla. De vill inte sälja på export..
Snacka fan inte skit om dansk pilsner!
Inte om annan pilsner heller för den delen!
Menar ni Pilsner eller blandar ni ihop det med Lager som är betydligt vanligare och inte alls är samma sak?Jag har väl för böfvelen inte snackat skit om pilsner!? Är du från vettet? Det är ju livets dryck!
För min del spelar det mindre roll, det är öl båda två. Däremot suröl och saison hade de gärna kunnat ha på beställning så man slipper ta upp pump- och kyl-plats på krogenMenar ni Pilsner eller blandar ni ihop det med Lager som är betydligt vanligare och inte alls är samma sak?
Slutligen en kommentar om Tesla Bumbelfuck, jag kör pickis nu, men tilltalas inte alls av Teslan.
Det gör inte heller alla miljoner Pickupköpare i USA, dom kommer att köpa Rivian, eller en Rivian med Ford märke i fronten, ett litet fåtal köper nog Bollinger också, jag t.e.x har ju kört Defender tidigare och gillar brutalfunktionalism och är inte kinkig med komfort.
Dom som kommer att köpa Tesla pickisen är till största delen redan Tesla-frälsta och skulle ha kört en annan Tesla om inte pickupen hade lanserats, inte dom som har kört F250 tidigare.
Så Teslan kommer inte att omvända tidigare pickupägare till elbil, den kommer att omvända tidigare elbilsägare till Pickup.
Däremot känns det ju skönt att Ford (och Amazon) har gått in med slantar i Rivian, så det kommer ett traditionellt alternativ med eldrift.
Jag håller med och inte.
Jag är en av de som skulle kunna tänka mig en pickis, bara för att den är så funktionell. Däremot har det inte funnits på kartan då jag inte är speciellt sugen på att extraknäcka på Malmskillnadsgatan i Malmö genom att sälja rumpa bara för att ha råd med att tanka fanskapet. Med en Cybertruck (och andra el-pickisar, om de kommer ner i prisnivå) skulle definitivt få mig som icke pickis-ägare att konvertera.
Däremot så har ju Tesla fått in en del info på förbeställningarna. Bl.a att de i huvudsak ligger i geografiska områden där de traditionellt säljer dåligt: pickup country.
Jag håller med och inte.
Jag är en av de som skulle kunna tänka mig en pickis, bara för att den är så funktionell. Däremot har det inte funnits på kartan då jag inte är speciellt sugen på att extraknäcka på Malmskillnadsgatan i Malmö genom att sälja rumpa bara för att ha råd med att tanka fanskapet. Med en Cybertruck (och andra el-pickisar, om de kommer ner i prisnivå) skulle definitivt få mig som icke pickis-ägare att konvertera.
Däremot så har ju Tesla fått in en del info på förbeställningarna. Bl.a att de i huvudsak ligger i geografiska områden där de traditionellt säljer dåligt: pickup country.
Varför inte, om milen är lika billiga eller billigare än en pendlarbil? One truck to rule them all.Jamen man har väl inte en byggarbil för att dagspendla. Kan lätt köra en SRT-10 (Viper V10 bensin) truck då milen är försvinnande få.
Varför inte, om milen är lika billiga eller billigare än en pendlarbil? One truck to rule them all.
Mjo, den går nog inte in i valfritt parkeringshus.Större bil, funkar i mellanvästern. Osmidig i Europa.
Mjo, den går nog inte in i valfritt parkeringshus.
Men om man inte vill åka och parkera i parkeringshus?
Vilken variant beställde du förresten?
Är lite inne på samma sak. 80 mil räckvidd och 0-100 på 2,9s hade varit coolt, men är det värt så mycket dineros? Kanske..Mittemellan. Även om 3-motorer är fränt så motiverar inte priset direkt..
Är lite inne på samma sak. 120 mil räckvidd och 0-100 på 2,9s hade varit coolt, men är det värt så mycket dineros? Kanske..
I vilket fall så har jag faktiskt inte beställt. Är för många osäkra kort för min del änsålänge. Behöver jag bygga om carporten för att få plats? Kommer den kräva C-körkort? Värt en skilsmässa eftersom frugan tycker den är skitful?
Alldeles rätt, 80 mil är det inte 120(!). Jag tänkte att inom flaket så kommer jag inte behöva släp typ. Ska man köra släp i Norrlands inland på vintern behövs nog den extra räckvidden ja.80 mil var det väl? (+500 Miles)
Beställde en tri-motor men kommer att nedgradera om priset blir för högt. Dock har jag behov av den längre räckvidden IOM vinterkörning med släp i Norrlands inland.
Buy quality, cry once
Mittemellan. Även om 3-motorer är fränt så motiverar inte priset direkt..
Vad är beräknat pris på dom olika modellerna av Cyber fuckup?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |