Tack roffe för ditt svar!.Elbilar med dragkrok – Allt om Elbil
Elbilar med dragkrok är efterfrågat av oss svenskar och utbudet blir allt större. Idag finns det 70-tal elbilar som faktiskt går att få med dragkrok.alltomelbil.se
EQA 4-matic eller EQC har väl rimligt hög dragvikt av dom fabrikat Du nämner tänker jag. Audi, BMW och Volvo/Polestar har även de alternativ som funkar för normala kåpsläp.
Är rimlig leveranstid en parameter att beakta kan urvalet begränsas avsevärt. Tyvärr. Vi planerar att byta vår andrabil hösten 2022 och funderar på om vi inte må beställa under senhösten för att ha en rimlig chans att få fatt i bilen.
Leveransproblemen är ett problem för många branscher nu, vi ska renovera en lägenhet i sommar och jag fick själv jaga fram ekparketten via nätet/lagersaldo då byggvaruhandeln inte klarade av att fixa något med garanterad leveranstid under hösten. Samma med klinker till badrum och kök, tvunget att beställa ett kvartal innan leverans och hålla sig till leverantörer som i vart fall vågar ange tillverknings- och leveranstider.
Tänk vad virus, storhetsvansinne och ”militära specialoperationer” kan ställa till det för vardagslivet…
Jag tror inte leverans kommer bli ett problem. Då det verkar finnas en driva av begagnade / demobilar. Speciellt av mercedes eqc. Men jag hittade just en bil som heter eqb som såg rymlig ut. Undra om den går att sko med 33" bf goodrich ko2 ?