Var det mycket folk som likt hyenor passade på att försöka hitta några fynd?
Det var rätt lugnt, visst det var väl mer folk än det varit på 10 år i butiken och personalen såg ju halvfärdiga ut för såhär mkt har de nog inte fått jobba på minst lika länge. Men men jag tror inte jag var ensam om o tycka att det inte blev sådär våldsamt billigt ändå, jag körde som sagt prisjakt på luren för att kolla om det var värt att köpa där utan "åf-garanti". Det kanske fungerar smidigt med tillverkarens garanti men risken finns ju att de blir lite knepigare om man måste lämna in produkten till någon annan åf för reparation med order från tillverkaren, dock bara spekulationer.
Hyllorna gapa inte tomma utan folk verka mest titta runt efter några verkliga fynd, väldigt lite folk runt datorerna (så gott som enbart barbara uppställda) mest kring tv och sedan mobila sektionen. Jag har varit inne på om Garmin 660 kunde vara något till hojen men naturligtvis hade de ingen mc-specifik gps alls.
Frågade rätt upp och ner i kassan om det kommer vara 50% rabatt imorrn med glimten i ögat men han mena på att de inte fått någon information alls om det och trodde det skulle vara 25% tills det var slutsålt. Jag tror dock inte på det av den anledningen att de kommer inte sälja slut för de priserna som 25% resulterar i.