Visst finns det olika sorters supportrar, en del som
baby-ninja tillhör infacto de hängivnaste utav oss. Men som
sandstream säger så är det inte alltid så att det fungerar för alla att kunna åka på hemma/borta matcher för att kunna heja fram sitt lag!
Själv så tillhör jag de som inte kan sticka iväg på hockeyresor hur som helst, utan får så gott som nöja mig med text-tv, sportradio, webbradio, och nu tv4 som äntligen visar lite matcher. Har tyvärr inte Canal + eller dylikt.
Men stödjer ändå på mitt sätt FBK genom att köpa rätt mycket kläder från hockeyshopen som jag mer än gärna bär i olika sammanhang, samt att man är medlem. Har även hållt på dem långt över 25 år så är ju trogen "klappa mig på magen supporter" i alla fall!
Om man skulle hålla käften för att man inte ser matcherna live och så kan jag inte hålla med om. Det är väl bättre att var och en försöker att stödja sitt lag efter sin förmåga än att inte bry sig alls?
Annars så kan man ju i så fall dra samma resonemang när det gäller andra sporter också, hur många av alla här på SH har sett någon MotoGp tävling live egentligen? Jag har gjort det, men inte tycker jag att de som bara har sett Rossi och grabbarna på tv´n hemma är sämre roadracing intresserade personer för det.
Nä fan, bättre att man bryr sig något än inte alls anser jag, sen kan jag tänka mig att mitt inlägg lär dissas totalt av
herr AIK, men jag får väl ta det nederlaget som en man
För övrigt så tycker jag att det vore jävligt synd om Swedie skulle stänga denna tråden, pga av lite för hårda ord från en del! Tycker för övrigt, vilket jag nog redan har nämnt att
hållundan gjorde ett mycket bra val när han startade denna tråd
Ha det gött alla mer eller mindre trogna fans därute