Malmö bättre? Gammelskägget Wernblom (i Skellefteå)? Nyköping? Oskarshamn?valmers skrev:Brynäs? Herregud, ned med skiten i allsvenskan. Snacka om lag vars spelare passerat bäst före-datum med 10 år. Dessutom är laget gnälligare är MODO, vilket inte säger lite.
Nej, marknadsekonomiska är vad de är.juha01 skrev:Edit: Ännu surare blir man när man går in på blocket och ser att det finns hur många biljetter som helst till salu där för ockerpriser. Svin är vad dom är.
Om det är finalspelet i Elitserieslutspelet du menar startar det 2005-04-03 Kl. 15:15 i Löfbergs Lila Arena, Karlstad.Färnbo skrev:Vilken dag börjar slakten.
juha01 skrev:Jag klev av spårvagnen kl 0845 imorse vid scandinavium för att köa till bljetterna som släpptes kl 0900. Whooaaa vilken kö det var!! Ända bort till vattnet bakom valhallabadet. När jag hade 50 meter kvar till biljettluckan så kom en tant ut och sa att allt var slut förutom till medlemmar... Över en timme till ingenting... Surt.
Edit: Ännu surare blir man när man går in på blocket och ser att det finns hur många biljetter som helst till salu där för ockerpriser. Svin är vad dom är.
hållundan skrev:Om det är finalspelet i Elitserieslutspelet du menar startar det 2005-04-03 Kl. 15:15 i Löfbergs Lila Arena, Karlstad.
valmers skrev:Nej, marknadsekonomiska är vad de är.
Jaha? Tillgång och efterfrågan.juha01 skrev:Visst är det så att marknaden styr, men inte ens gotevent sätter ett biljettpris på 600:-/st fastän dom skulle få allt sålt, och absolut inte erbjuda barnbiljetter till reducerat pris..
Dom som har råd går på hockey. Dom som har ännu mer råd går på U2 i sommar. Jag sitter och surar hemma med en bärs.
Är det fullsatt då?Goodstuff skrev:2000 biljetter sålda på en minut....
8300 kanske, om nog många sillstrypare masar sig upp till Karlstad.hållundan skrev:
Det är najs!
MikkE skrev:Frölun?
Vilka är vinnare nu då? Jag hänger inte med. Hur går det för Djurgården
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|