MikkE
Guest
Då ska dif slå om bronset alltså. möter?
jasså jaha.. Hmm, låter iofs sant. Det är ju ingen jävla VM tävling juGoodstuff skrev:Det spelas ingen match om bronset.
Det är bara för att han gillar joappelstamp. Det gör alla wannabevärmlänningar.Goodstuff skrev:Nu vet andra lags fowards som väntar nästa år om inte NHL drar igång.
http://expressen.se/index.jsp?a=263829
Fakk yeah! Nu F1 sen hockey! Kan knappt bli bättre.RoLLER skrev:Sänds matchen på TV4 ellers?
hållundan skrev:Det var en bra match. Färjestad var inte bättre än vanligt. Frölunda spelade pisshockey.
Måste leverera mer, skjuta mer, göra fler mål.
Mos på tisdag!
Första finalmatchen. VF torska med 4-2. Sista kassen av äcklet (som är självskriven kapten i trekoronorRoLLER skrev:Jag såg inte matchen.... var ute och körde hoj. Frölunda torskade då antar jag. Var det första finalmatchen ellers?
Vad blev det?
Ja, 4-2. Sista i tom kasse. Initierad matchkommentar från Ravetrancer följer säkert.RoLLER skrev:Jag såg inte matchen.... var ute och körde hoj. Frölunda torskade då antar jag. Var det första finalmatchen ellers?
Vad blev det?
Du menar elitseriens bäste spelare.hållundan skrev:Första finalmatchen. VF torska med 4-2. Sista kassen av äcklet (som är självskriven kapten i trekoronor) Jörgelen Jöns.
hållundan skrev:Första finalmatchen. VF torska med 4-2. Sista kassen av äcklet (som är självskriven kapten i trekoronor) Jörgelen Jöns.
Japp, han ja!valmers skrev:Du menar elitseriens bäste spelare.
Eventuellt hans bror också.RoLLER skrev:Jörgen Jönsson har ett utseende som bara en mor kan älska.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |