MikkE
Guest
Då ska dif slå om bronset alltså. möter?
jasså jaha.. Hmm, låter iofs sant. Det är ju ingen jävla VM tävling juGoodstuff skrev:Det spelas ingen match om bronset.
Det är bara för att han gillar joappelstamp. Det gör alla wannabevärmlänningar.Goodstuff skrev:Nu vet andra lags fowards som väntar nästa år om inte NHL drar igång.
http://expressen.se/index.jsp?a=263829
Fakk yeah! Nu F1 sen hockey! Kan knappt bli bättre.RoLLER skrev:Sänds matchen på TV4 ellers?
hållundan skrev:Det var en bra match. Färjestad var inte bättre än vanligt. Frölunda spelade pisshockey.
Måste leverera mer, skjuta mer, göra fler mål.
Mos på tisdag!
Första finalmatchen. VF torska med 4-2. Sista kassen av äcklet (som är självskriven kapten i trekoronor ) Jörgelen Jöns.RoLLER skrev:Jag såg inte matchen.... var ute och körde hoj. Frölunda torskade då antar jag. Var det första finalmatchen ellers?
Vad blev det?
Ja, 4-2. Sista i tom kasse. Initierad matchkommentar från Ravetrancer följer säkert.RoLLER skrev:Jag såg inte matchen.... var ute och körde hoj. Frölunda torskade då antar jag. Var det första finalmatchen ellers?
Vad blev det?
Du menar elitseriens bäste spelare.hållundan skrev:Första finalmatchen. VF torska med 4-2. Sista kassen av äcklet (som är självskriven kapten i trekoronor ) Jörgelen Jöns.
hållundan skrev:Första finalmatchen. VF torska med 4-2. Sista kassen av äcklet (som är självskriven kapten i trekoronor ) Jörgelen Jöns.
Japp, han ja!valmers skrev:Du menar elitseriens bäste spelare.
Eventuellt hans bror också.RoLLER skrev:Jörgen Jönsson har ett utseende som bara en mor kan älska.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|