valmers skrev:Det brukar alltid dyka upp "hockeyintresserade" säsongens två sista veckor, vars hockeykunskaper är synnerligen begränsade. Otroligt tröttsamt, inte minst i fikarummet på jobbet.
Hoho, ja hur han kunde hitta matchstraff där förstår jag inte. Rönnmark var annars riktigt bra. Fast Thomas Andersson är bättre.MadManAxel skrev:Rönnmark är en pajas:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,626438,00.html
hållundan skrev:Tycker att alla skriverier är helt underbart skojiga att läsa.
"Frölunda är ett fegt lag"
"Färjestad vinner fysiskt"
"Skrämda av stygga FBK"
Jösses, det är skojigt att läsa. Vänta bara...
Du säger mycket vettigt valmers, men det där var nog det löjligste jag hört!valmers skrev:Fast Thomas Andersson är bättre.
Färjestad vinner inte i Scandinavium. Det kommer att bli en totalurladdning från VF's sida. De har insett allvaret, att FBK är ett bra lag. Inget snack om saken.MsEcce skrev:mmm visst e de skojiga skriverier, och sanna sådana..
Färjestad vann igår å de vinner imorrn med..
"Stora stygga FBK" heehe
Var hittar man den då!?RoLLER skrev:Den här nya kanalen Expressen Sport sänder Malmö-Leksand matchen för dom som e intresserade.
hållundan skrev:
hållundan skrev:
fogerty skrev:Har man Comhem så har man den. Kom Hem till mig så kan du få se den
valmers skrev:Hoho, ja hur han kunde hitta matchstraff där förstår jag inte. Rönnmark var annars riktigt bra. Fast Thomas Andersson är bättre.
hållundan skrev:Jösses, nu är det finalspel, på riktigt.
Förstår inte riktigt. Det är väl ingen som är otuff eller feg i VF? Niemi vinklade ner mesen Presberg galant vid sargen. Ronnie nacksvingade ner Jörgel Jönsen framför mål. Okej, vi har ingen jättejävel (läs: brutalt överskattad, okej duktig) Chara. Det är väl den skillnaden?!Laphroaig skrev:Men vart är Frölundas tyffingar?
Bara att skicka stora stygga Jensa efter Chara... Förmodligen skulle det bli det sista vi får se av honom(Jensa alltså) men Chara skulle inte klara av att behålla handskarna på hur länge som helst och sen är det ju nästan fritt fram för Souray orkar max vartannat byte
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|