sandstream
Guest
valmers skrev:Du menar elitseriens bäste spelare.
Jörgen är bra men bäst i Elistserien? Skulle inte tro det!
Måste säga att jag njöt av varje mål som Lundkvist fick släppa in
Jäklar vad blekt "Sveriges Bästa Lag" var.
valmers skrev:Du menar elitseriens bäste spelare.
Bättre än samtliga Djurgårdsspelare, utan tvekan.sandstream skrev:
Jörgen är bra men bäst i Elistserien? Skulle inte tro det!
Måste säga att jag njöt av varje mål som Lundkvist fick släppa in
Jäklar vad blekt "Sveriges Bästa Lag" var.
Nu var ju inte DIF direkt något topplag i år så det kan jag gå med på.valmers skrev:Bättre än samtliga Djurgårdsspelare, utan tvekan.
Vi snackar nutid. Foppa var direkt dålig i år, på grund av skador. Han borde inte ha spelat på slutet.sandstream skrev:Nu var ju inte DIF direkt något topplag i år så det kan jag gå med på.
Men att han skulle vara bättre än tex Foppa faller på sin egen orimlighet.
Jörgen var väl över en sväng till NHL men kom tillbaka ganska kvickt?
Vilken match såg du? Mycket bra domarinsats.MadManAxel skrev:Yes, bara 3 matcher kvar så är guldet fixat då
Färjestad spelade bra och vann trots en totalt inkompetent domare - Rönnmark, sicken pajas
Frölunda kan bättre, blir nog tufft i Frölundaborg misstänker jag!
Nja, missade 1:a perioden ska erkännas men 2:a och 3:e tyckte jag han var riktigt dålig i, han valde ju konsekvent att inte döma ut Frölunda....hur mycket de än hakade. Såg på tv, kanske upplevdes annorlunde i LLAvalmers skrev:Vilken match såg du? Mycket bra domarinsats.
För att ingen ska kunna säga att det var tex domarens fel, eller att isen var dålig, eller att det luktade konstigt i Värmland etc etcMikkE skrev:Jag fattar inte varför man ska ha SJU matcher som ska spelas, eller ja, bäst av sju.
Förut var det fem. För mkt det också tycker jag. orka hänga med. Nää.
Varför inte bara spela EN match mot varandra, DÅ kommer det bli fight om guldet. Nu kan man fjösa mer och hoppas bättre på nästkommande match. Nä, sånt här gillar jag inte.
Äh, där vann ju DIF så det blir inga problem för FBKMadManAxel skrev:Yes, bara 3 matcher kvar så är guldet fixat då
Färjestad spelade bra och vann trots en totalt inkompetent domare - Rönnmark, sicken pajas
Frölunda kommer att spela i Scandinavium.MadManAxel skrev:Yes, bara 3 matcher kvar så är guldet fixat då
Nej, det var sanslöst korkat av storskägget att langa in honom i slutet.valmers skrev:Vi snackar nutid. Foppa var direkt dålig i år, på grund av skador. Han borde inte ha spelat på slutet.
Inte jag heller. Inte en chans.sandstream skrev:Okej, Jörgen är bra men jag kommer aldrig att gå med på att han är bäst i Elitserien
Ska vi hjälpas åt att leta fel som Jörgen gör i de kommande matcherna?hållundan skrev:Inte jag heller. Inte en chans.
Alltid!sandstream skrev:Ska vi hjälpas åt att leta fel som Jörgen gör i de kommande matcherna?
hållundan skrev:Frölunda kommer att spela i Scandinavium.
Rönnmark skötte matchen riktigt bra!
Jag är besserwisser, vad är det som ska kommenteras?valmers skrev:Vart är alla tvåveckorsexperter? Inte lika kul när laget förlorar?
Det brukar alltid dyka upp "hockeyintresserade" säsongens två sista veckor, vars hockeykunskaper är synnerligen begränsade. Otroligt tröttsamt, inte minst i fikarummet på jobbet.Markus skrev:Jag är besserwisser, vad är det som ska kommenteras?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|