hållundan
Emozione!
RoLLER skrev:8-0? Det e inte DIF ni möter i år.
Nä, bara Boorkens bistra boys.
Go VF, stabil seger idag, ska Salo växa till slutspelet? Det lär behövas.
RoLLER skrev:8-0? Det e inte DIF ni möter i år.
Salo räddade er stundtals under första perioden. En BIF-ledning hade verkligen inte varit orättvis. Stabil seger till slut dock.hållundan skrev:
Nä, bara Boorkens bistra boys.
Go VF, stabil seger idag, ska Salo växa till slutspelet? Det lär behövas.
Ska bli spännande att se hur heta de nya Tjeckerna i FBK är under dagens första slutspelsmatch.Gustav O skrev:Salo räddade er stundtals under första perioden. En BIF-ledning hade verkligen inte varit orättvis. Stabil seger till slut dock.
Du menar tjeckerna?hållundan skrev:Ska bli spännande att se hur heta de nya Tjeckerna i FBK är under dagens första slutspelsmatch.
Check tjeck, samma sak.valmers skrev:Du menar tjeckerna?
Patera är inte bra på någonting, åtminstone inte än. Sevc är stabil utan att glänsa.
Du drabbades av versalsjukan, ville bara bota dig.hållundan skrev:Check tjeck, samma sak.
Hur som helst verkar de som sagt inte allt för glänsande, än.
Vi får se.
Jag insåg mitt misstag i efterhand. Tack för boten, det behövs när man minst anar det.valmers skrev:Du drabbades av versalsjukan, ville bara bota dig.
Det luktar Kalle Anka-värvning om Patera, men vi får väl se.
50/50 om du frågar mig. Fast visst vore det en skräll om lappjävlarna petade ut Läääiinköööping.hållundan skrev:Jag insåg mitt misstag i efterhand. Tack för boten, det behövs när man minst anar det.
Hur går det för skogshuggarjunisarna i Lule mot Lasse Winnerbäckälskarna från Linköping tro?
Det vore onekligen en skräll. De har ju dock lirat jämnt som fan hela säsongen, så visst är det spännande.valmers skrev:50/50 om du frågar mig. Fast visst vore det en skräll om lappjävlarna petade ut Läääiinköööping.
Tja det blev ju gruvarbetarna som slog kexchokladgubbarna med ett fjollskott(?) i sudden.BMW R90s skrev:Luleå LHC 3-3 hur går det?
Heja Brynäs!hållundan skrev:Jämnt skägg lite varstans.
Komigen nu VF dämnit!
Sudden.Gustav O skrev:Heja Brynäs!
Heja Mora.Gustav O skrev:
Bajs x 2 idag!hållundan skrev:Heja Mora.
Iallafall en stor. (enda smilon som var brun)Gustav O skrev:Bajs x 2 idag!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|