hållundan
Emozione!
SKa se om jag hittar något filmklipp.HanneZ skrev:Vad har Sevc gjort?
Han blev tacklad, filmade som en liten ynklig kärring och pekade sedan finger åt domaren.
SKa se om jag hittar något filmklipp.HanneZ skrev:Vad har Sevc gjort?
Nåja. Han blev tacklad och fick en axel på hakan. Visst låg han kvar för länge på banan men han pekade inte finger åt domaren utan åt en HV spelare. Ska vi börja rota i detta träsk så hade ju hockeykväll två fina sekvenser på Thörnberg som spelar döende svanen. Känns ju skönt att vi inte har några som filmar i VF.hållundan skrev:SKa se om jag hittar något filmklipp.
Han blev tacklad, filmade som en liten ynklig kärring och pekade sedan finger åt domaren.
Ahhh, det måste va därför HV så gärna vill köpa honom. Han är ju redan en i gänget!hållundan skrev:SKa se om jag hittar något filmklipp.
Skit samma vem han pekade finger åt, löjligt är bara förnamnet.Gustav O skrev:Nåja. Han blev tacklad och fick en axel på hakan. Visst låg han kvar för länge på banan men han pekade inte finger åt domaren utan åt en HV spelare. Ska vi börja rota i detta träsk så hade ju hockeykväll två fina sekvenser på Thörnberg som spelar döende svanen. Känns ju skönt att vi inte har några som filmar i VF.
Haha, den va riktigt rolig. Pinsamt att vuxna människor håller på så där. Jag trodde det krävdes en Italiensk diva för sånt där.Gustav O skrev:Nåja. Han blev tacklad och fick en axel på hakan. Visst låg han kvar för länge på banan men han pekade inte finger åt domaren utan åt en HV spelare. Ska vi börja rota i detta träsk så hade ju hockeykväll två fina sekvenser på Thörnberg som spelar döende svanen. Känns ju skönt att vi inte har några som filmar i VF.
Det har jag la för helvete inte sagt någonstans? (Gooooosh. )Gustav O skrev:Känns ju skönt att vi inte har några som filmar i VF.
Nej men du kastade ett stort vasst spjut i kuvösen.hållundan skrev:Det har jag la för helvete inte sagt någonstans? (Gooooosh. )
Det är ju en följd av den enligt mig numer för låga domarnivån.hållundan skrev:Skrämmande är det ATT det numera förekommer filmning på den höga nivån hockeyn liras nu för tiden. Jag håller med Calle Johansson i allt han säger. Ut med båda två om det är en tveksam hakning med filmning som påföljd. 2 min hooking, 2 min diving.
Genant. De vet ju för helvete att allt filmas så jag fatta rinte vad de håller på med.HanneZ skrev:Haha, den va riktigt rolig. Pinsamt att vuxna människor håller på så där. Jag trodde det krävdes en Italiensk diva för sånt där.
Calle är bra, om än något självgod.HanneZ skrev:Calle är da-shitt. Han har aldrig fel
Han skulle behövas i den här tråden, ni hittar på så jävla mkt skit
Nja det tycker jag inte. Hur som helst är han o den andre nissen 100 ggr bättre än alla andra.Gustav O skrev:Calle är bra, om än något självgod.
Möjligt. Jag hatar filmningar lika mycket som du.Gustav O skrev:Nej men du kastade ett stort vasst spjut i kuvösen.
Sanning, håller med dig även här.Gustav O skrev:Det är ju en följd av den enligt mig numer för låga domarnivån.
Nej, det är som sagt fjollfotbollsspelarvarning på det där.Gustav O skrev:Genant. De vet ju för helvete att allt filmas så jag fatta rinte vad de håller på med.
Calle är den bästa experkommentatorn men jag tycker Brithén var bra igår.HanneZ skrev:Nja det tycker jag inte. Hur som helst är han o den andre nissen 100 ggr bättre än alla andra.
Den där tönten som kommenterade fbk igår med dialekten får jag spelet på, nästa gång stänger jag av ljudet.
Angående spjutkastande i kuvöser så kommer den störste av dem alla inklampande i diskussionen i Aftonbladet, om Sevc.hållundan skrev:Möjligt. Jag hatar filmningar lika mycket som du.
Sanning, håller med dig även här.
Nej, det är som sagt fjollfotbollsspelarvarning på det där.
Ja, det är fan märkligt var de gräver upp alla bisittare i "andra-matcherna"... Jim Brithén? Vad har han att göra i en hockeykommentatorsroll?HanneZ skrev:Nja det tycker jag inte. Hur som helst är han o den andre nissen 100 ggr bättre än alla andra.
Den där tönten som kommenterade fbk igår med dialekten får jag spelet på, nästa gång stänger jag av ljudet.
Jämtin. Suck...Gustav O skrev:Angående spjutkastande i kuvöser så kommer den störste av dem alla inklampande i diskussionen i Aftonbladet, om Sevc.
" - Det är jävligt löjligt. Jag fattar inte vad han håller på med, säger HV 71:s forward Anderas Jämtin."
Där är det verkligen en kille som har en hiss som inte går hela vägen upp, om den ens har lämnat källaren.
Va de han med gröt i halsen? Han säger samma saker om och om igen samt allt han säger är självklara saker. Han kan lika väl sitta o säga att isen är vit och att den lilla svarta saken spelarna jagar hela tiden kallas för puck.Gustav O skrev:Calle är den bästa experkommentatorn men jag tycker Brithén var bra igår.
Angående spjutkastande i kuvöser så kommer den störste av dem alla inklampande i diskussionen i Aftonbladet, om Sevc.
" - Det är jävligt löjligt. Jag fattar inte vad han håller på med, säger HV 71:s forward Anderas Jämtin."
Där är det verkligen en kille som har en hiss som inte går hela vägen upp, om den ens har lämnat källaren.
Jag håller inte med. Tycker han är helt OK som kommentator, Anders Fredriksson är dock lite tråkig.HanneZ skrev:Va de han med gröt i halsen? Han säger samma saker om och om igen samt allt han säger är självklara saker. Han kan lika väl sitta o säga att isen är vit och att den lilla svarta saken spelarna jagar hela tiden kallas för puck.
Lasse och Calle håller jäkligt hög klass. Riktigt kul att kolla när dom kommenterar. Det är fortfarande ett mysterium att Arne och Ankan fortfarande håller på. Bra är de inte.Gustav O skrev:Jag håller inte med. Tycker han är helt OK som kommentator, Anders Fredriksson är dock lite tråkig.
Bäst är Lasse Grankvist och Calle Johansson. Det är klass det.
Du får ropa på din Frölundakompisar, de brukar ju veta hur det går till.hållundan skrev:Men VAR är alla medgångssupporters? Det är nästan att jag saknar några av våra självklara experter som brukar dyka upp i dessa tider.
Virus är ju en av de bättre expertkommentatorerna. Avskyr tanken att TV4 ska komma in och dumma sig igen. Nu kommer ju Andreas Johansson vara expertkommentator i studion men vi kommer väl få dras med Perlskog och Stefan Persson igen.hållundan skrev:Lasse och Calle håller jäkligt hög klass. Riktigt kul att kolla när dom kommenterar. Det är fortfarande ett mysterium att Arne och Ankan fortfarande håller på. Bra är de inte.
Nä, tanka vet jag "Virus", och Gunnar Johansson, det är rediga killar det.
Dessvärre är de nog överrepresenterade, ja.Gustav O skrev:Du får ropa på din Frölundakompisar, de brukar ju veta hur det går till.
Perlskog är nog fanimej det sämsta kommentatorsmaterial som går i ett par skor. Han lär väl kommentera rätt mycket i fotbolls-VM i sommar också. Hemska tanke.Gustav O skrev:Virus är ju en av de bättre expertkommentatorerna. Avskyr tanken att TV4 ska komma in och dumma sig igen. Nu kommer ju Andreas Johansson vara expertkommentator i studion men vi kommer väl få dras med Perlskog och Stefan Persson igen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|