Självfallet.valmers skrev:Jodå. Menade givetvis fjärdeplatsen.
Det sägs att det är härligt att sjunka några nivåer ibland...Gustav O skrev:HATA FRÖLUNDA!
Tyckte bara det behövde sägas.
Gustav O skrev:HATA FRÖLUNDA!
Tyckte bara det behövde sägas.
Sjunka ner till Frölundaiternas nivå? Då är det ju en bit kvar.hållundan skrev:Det sägs att det är härligt att sjunka några nivåer ibland...
Jag vet dessvärre inte vilken nivå "dessa" Frölundaiter du hänvisar till ligger på.Gustav O skrev:Sjunka ner till Frölundaiternas nivå? Då är det ju en bit kvar.
DIF lär nog åka på bonk. Lyckas Globen bli fullsatt någon gång denna säsongen?Gustav O skrev:Imorgon så ska DIF få stryk inför sin fotbollsklack som gör sin årliga insats och går på hockey..
Alla Frölundaiter är dumma i huvudet, visste du inte det?hållundan skrev:Jag vet dessvärre inte vilken nivå "dessa" Frölundaiter du hänvisar till ligger på.
DIF lär nog åka på bonk. Lyckas Globen bli fullsatt någon gång denna säsongen?
Jo, det förstås. Hur kunde jag glömma?Gustav O skrev:Alla Frölundaiter är dumma i huvudet, visste du inte det?
Lika bra det. Vad tar den? 5000?Gustav O skrev:DIF spelar iofs sin match på Hovet men aldrig att Globen blir utsåld den här säsongen.
Ähh. Det kan de bjuda på eftersom Järnkaminerna orkade masa sig till Hovet för sin årliga insats.hållundan skrev:OJ DÅ! Var är ni någonstans?
Jösses. DIF gubbar, DIF!
Mac skrev:SM-GULD!
Mac skrev:
Oj, stockholmarna har gått på hockey en kväll. I övriga landet går vi på hockey varje vecka under säsong. Det omtalade draget på Johanneshov kan upplevas på varje match i Löfbergs Lila Arena.brorzan skrev:Fan va gött!!!1
Äntligen fick Färjestad pisk
Hoppas, hoppas...
Amen fattaru inte att det e världens bästaste klubb med världens bästaste fans som gjort den bästaste klackinsatsen i hockeysverige. Nu kan de ju snacka fotboll i ett år till och anse att de är bästaste hockeyfansen också.valmers skrev:Oj, stockholmarna har gått på hockey en kväll. I övriga landet går vi på hockey varje vecka under säsong. Det omtalade draget på Johanneshov kan upplevas på varje match i Löfbergs Lila Arena.
valmers skrev:Oj, stockholmarna har gått på hockey en kväll. I övriga landet går vi på hockey varje vecka under säsong. Det omtalade draget på Johanneshov kan upplevas på varje match i Löfbergs Lila Arena.
Det undrar de ocksågoodfella skrev:Vad ska folk göra annars i Karlstad?
Drygt 8.000 fick de in och nej, jag var inte därGustav O skrev:Hovet tar väl 7800 tror jag.
Hur var det nu med nostalgikernas vara eller inte vara?sandstream skrev:Nej, nu ska jag gå och snyfta lite framför mitt kort på DIF från 83 när de vart mästare (för vilken gång i ordningen är svårt för en djurgårdare att hålla reda på), självklart signerat av alla spelarna.
mmmmmmmmmmmgoodfella skrev:SSK till slutspel!
När till och med Norbäck börjar göra mål, då vet man att det är "stolpe in" för laget.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|