Så här efter första perioden känns det bra.. 0-2 FBK-LHC
Det är den bästa match i slutspelet än sålänge tycker jag... bra fart och lagom hårt... skitskoj helt enkelt...
nu e det nog svettigt i FBK´s omklädningsrum
Hoppas det håller hela matchen!!!
lhc kommer vinna
inga hejrop i förskott nu tack.. de jinxar för fan.. nu de ditt fel om de förlorar o jag ska personligen strypa dig!!!
De e rätt inställning. På han ba...!!!
Starkt av LHC. Kan bli oerhört spännande detta.
Nu har väl iofs inte FBK något att förlora längre. Nu är det ju bara LHC som har något att förlora, vilket jag iofs inte tror att de gör men ändå.2846573Ja, Mycket starkt... FBK såg ut att tända till efter 1-2 målet men LHC tryckte tillbaka direkt och gav dem inget att spela på... Sen var det väl ett felaktigt domslut men å andra sidan var det knappast avgörande...
Ska bli mycket spännande på torsdag... FBK har allt att förlora... LHC ledde med 3-1 förra året...
Jag har 4 biljetter till en eventuell hemmamatch på lördag och det skulle vara kul för dem att avgöra på hemmaplan... fast det betyder inte att jag vill att de ska åka på stryk på torsdag... tvärt om... du får jag byta biljetterna till en finalbiljett istället-...
Nu har väl iofs inte FBK något att förlora längre. Nu är det ju bara LHC som har något att förlora, vilket jag iofs inte tror att de gör men ändå.
Ligger man under med 3-1 i matcher har man inget kvar att förlora längre eftersom man i princip redan är utslagen. Nu är det ju bara LHC som kan spela bort sin finalplats, som förra året.2846847Det är ju FBK som har en massa att förlora just nu. De har sitt SM-guld att försvara och har varit självklara som vinnare hela slutspelet. LHC är däremot där på ganska mycket flyt. Vem hade tippat dem som finalister för två månader sedan? Skulle de åka ut nu skulle folk inte reagera nått nämnvärt, om FBK däremot gör det.... ja, det vore betydligt mer överaskande.
Så nu kan LHC spela utan press medan FBK har betydligt högre krav på sig.
FBK har inte missat en SM-final sedan 2000.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|