Elitserietråden 2007/2008!

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Ort
Mariestad
Hoj
Honda CB 750F -82
Ja du, kära vän.. Du avslöjar en närmast häpnadsväckande brist på medvetenhet om såväl verkligheten som Linköpings spelsätt. :D

Kul att se hur LHC-hatet återspeglas nu även på sporthoj förresten. :tuttar

Go cluben!:yoparty :yoparty

Det var inte deras spelstil jag kommenterade utan föreningen som sådan. Tråkig och utan tradition. Iofs måste man ju börja någonstans.

Ingen, ingen, kan förneka att östgötska inte får folk i allmänhet att dra på smilbanden, det är en dialekt som helt enkelt inte går att ta på allvar :)
 

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Söder om söder
Hoj
990 SMT
haha, suck vilket trött resonemang... Kan vi lämna dilektala frågor åt en annan tråd? Kanske borde vara så att man inte får fortsätta skriva i tråden om ens lag åkt ut?:tuttar :blah
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Helvete, helvete, helvete.......

Jag är så jäkla ledsen att det inte finns ord. Som jag önskat att vi skulle gå vidare..... :gråta
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Håååveee bllååååå :yoparty det kommer att bli en riktigt bra final mellan två värdiga motståndare.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Det var inte deras spelstil jag kommenterade utan föreningen som sådan. Tråkig och utan tradition. Iofs måste man ju börja någonstans.

Ingen, ingen, kan förneka att östgötska inte får folk i allmänhet att dra på smilbanden, det är en dialekt som helt enkelt inte går att ta på allvar :)

Det är svårt att få nån tradition om man inte får ha framgång. Måste man på allvar harva i division tre från 1914 till 1987 för att få spela SM-final? :va
Jag menar, LHC:s föregångare BK Kentys hockeylag startade ändå 1946 och blev LHC 1976 så helt ungt är inte laget. Kolla på HV t.ex., deras urklubb startade 1945 och laget HV71 startade - som namnet antyder - 1971 så då borde de vara lika trista och utan tradition enligt ditt resonemang. Hur gammalt måste laget vara för att få vara roliga och spela SM-final? :va
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Både HV och LHC är väl värda finalplatsen. Det kommer att bli bra finaler. Mitt problem är att jag inte vet riktigt vilket av lagen jag skall hålla på. :va
 

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Ort
Mariestad
Hoj
Honda CB 750F -82
Både HV och LHC är väl värda finalplatsen. Det kommer att bli bra finaler. Mitt problem är att jag inte vet riktigt vilket av lagen jag skall hålla på. :va

Helt klart värdiga lag, de har avfärdat allt motstånd mycket lätt.

Pest eller kolera? :p
 

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skövde
Hoj
zx10r -08
Ingen, ingen, kan förneka att östgötska inte får folk i allmänhet att dra på smilbanden, det är en dialekt som helt enkelt inte går att ta på allvar :)

ungefär som västgötska då...? men jag är "stolt" över min dialekt! ;)

hejja linköping!
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
HV ger jag inte många kulor för. Faktiskt.

Jag gillar HV så länge Jämtin inte får spela. Flera av mina favoritspelare tillhör HV vilket gör det svårt att hata dem lika bittert som man gjorde för fyra, fem år sen. Ska bli kul att se finalspelet. Synd att man är för pank för att ha chansen att gå dit och se det live. Tur att mina surt förvärvade pengar går till Canal + så jag iaf kan se det på tv. :hihi
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Samma här, men jag unnar ändå LHC en eventuell seger. De har gått från "bonkegäng" till topplag på relativt kort tid.

HV ger jag inte många kulor för. Faktiskt.

Det som absolut talar för att supporta Linkeboda i finalen är ju indianen Karlsson i båset. Unnar honom, liksom föralldel resten av laget att bli mästare i år.

Gillar HV sen den gången för X antal år sedan då de tog guldet efter att ha knipit åttonde och sista slutspelsplatsen, vilket år det nu va. :va SYnnerligen frejdigt gjort.:tummenupp
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Gillar HV sen den gången för X antal år sedan då de tog guldet efter att ha knipit åttonde och sista slutspelsplatsen, vilket år det nu va. :va SYnnerligen frejdigt gjort.:tummenupp
1995. Gick på högstadiet, hade haft nöjet att håna polarn hela säsongen, så gick de & vann sen, kung sune. Fy fan.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top