Elitserietråden 2009/2010!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Haerrejävlar så tråkig ES är denna säsongen. Eller har jag fel?

Tänker inte helt partiskt (även om VF går riktigt uselt), men det känns verkligen som att serien är tröttare än vanligt. 55 omgångar känns ruskigt segt och jag kan faktiskt inte påstå att jag har något direkt jättesug. Alls.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Haerrejävlar så tråkig ES är denna säsongen. Eller har jag fel?

Tänker inte helt partiskt (även om VF går riktigt uselt), men det känns verkligen som att serien är tröttare än vanligt. 55 omgångar känns ruskigt segt och jag kan faktiskt inte påstå att jag har något direkt jättesug. Alls.
Du börjar bli gammal. :gubbe

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Ojojoj..

Skönt att HV fick dunderpisk igår... LHC var bättre på alla fronter och HV såg grymt trötta ut redan efter de första 10.. :D

E4 derby utan dess like.. fullsatt chockladborg, härligt gung med god bärs och massor besvikna HIV:are att skratta åt.. :banana

Det var verkligen final känsla där HV försökte dra upp ett jätte tempo som de själva inte klarade av efter 10 minuter....

Underbart!!!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Du börjar bli gammal. :gubbe
:näsblod

Så kan det nog vara. Man klagar ju som f-n över väderlek, nederbörd, hur julbelysningen är upphängd i den allmänna granen på innergården, hur dyrt allt har blivit, att ES är seg och tråkig, ungdomarna som väsnas på kvällarna efter 22 och att man måste gå med innertofflor av fårskinn för att det drar lite på golvet.

Man blir förBANNAD! :mad:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
:näsblod

Så kan det nog vara. Man klagar ju som f-n över väderlek, nederbörd, hur julbelysningen är upphängd i den allmänna granen på innergården, hur dyrt allt har blivit, att ES är seg och tråkig, ungdomarna som väsnas på kvällarna efter 22 och att man måste gå med innertofflor av fårskinn för att det drar lite på golvet.

Man blir förBANNAD! :mad:
Jag är med dig. Fast idag ska jag kika på FBK-DIF på Canal+. Det ska bli trevligt, hoppas jag. :gnissla

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Gött mos Cluben..
Synd bara att dom kristna fick med sig poäng annars slog det väl ut för oss idag. Gött att se att våra målvakter är dom bästa i ES. Endast 59 insläppta puckar.

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
Kul med en trepoängare efter uppskattningsvis ca tjugo oavgjorda matcher...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nu börjar det fan kännas lite som de indignatiska (kan man böja indignation så?) utropen mot oss faktiskt stämmer in lite grann.

Köpelag. :mad:

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Nu börjar det fan kännas lite som de indignatiska (kan man böja indignation så?) utropen mot oss faktiskt stämmer in lite grann.

Köpelag. :mad:

Indignerade utropen...

Och ja.. Det är ni...:D

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Långt hem till danmaaaaaaaaaaaaark, ja det är långt hem till danmark, långt hem till danmark....

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Vilka ska på årtiondets match på Ullevi den 28:e? Jag har köpt biljett. :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati