SAIK gjorde en riktigt bra final serie, roliga matcher att se på tyckte jag iaf.
Trodde före denna final på 6 eller 7 matcher.
SAIK jobbade sig tillbaka från 3-0 till 3-2 och hade stort övertag i första perioden ikväll som de borde utnytjat med minst 1 mål. (Svedberg helt omänsklig) Utan Svedberg ikväll hade vi haft en 7'e match på lördag.
Bit ihop och kom igen SAIK, det kommer fler finaler.
Brynäs har enligt mig varit väldigt starka i samtliga matcher i årets slutspel.
Slutligen... ÄNTLIGEN!
FORZA Brynäs
Ja, nu börjar Det Nya Återtåget. Eller nåt.
Vi brukar vara generösa med trepoängare till bottenlagen. För bottenlag kommer ni att vara när det drar ihop sig.Det verkar som återtåget innebar att Leksand precis spöade FBK på ER hemmaplan... För att använda en sliten sportklyscha:
- "Hur känns det?"
Hur känns det?
Vi brukar vara generösa med trepoängare till bottenlagen. För bottenlag kommer ni att vara när det drar ihop sig.
Hur känns det?
Återkom gärna framåt våren när det gäller definitionen av topp- och bottenlag.Som att jag slösar tid på att läsa ett bittra inlägg från en dålig förlorare som nyss sett sitt "topplag" få stryk på hemmaplan av en nykomling från Allsvenskan.
Märkligt nog brukar det vara mindre gapande då.
Jag förstår att det är lite nyhetens behag för Leksands Idrottsbedrägeriförening att vinna några matcher i serielunken. I Elitserien!Stämmer det att ni precis tappade en 3-0-ledning, på hemmaplan, i tredje perioden och därefter torskade?
Det måste ju kännas sådär.
Visste inte att jag hade så många vänner som gillade hockey, inte förvånad att de visade sig hålla på Leksand dock.Jag förstår att det är lite nyhetens behag för Leksands Idrottsbedrägeriförening att vinna några matcher i serielunken. I Elitserien!
Vi får väl se hur kaxiga vissa är i slutspelet.
Jag förstår att det är lite nyhetens behag för Leksands Idrottsbedrägeriförening att vinna några matcher i serielunken. I Elitserien!
Vi får väl se hur kaxiga vissa är i slutspelet.
De verkar dessutom vara mera sugna på andras förluster än egna vinster. Vi får som sagt se hur många av "fansen" som är fans framåt vårkanten.Visste inte att jag hade så många vänner som gillade hockey, inte förvånad att de visade sig hålla på Leksand dock.
Nu är frågan, vart är alla Leksands-fans?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|