Skellefteå vann kvällens match.
Match igen på Tisdag.
Underbart, nu lever matchserien igen! Tufft, mycket tufft för SAIK att ta tre matcher till... Men vi ska ge allt i alla fall, och jag hoppas på vinst hemma!
Imorgon kommer guldet tebax till Gefle!!
Med största sannolikhet! Jag måste säga att jag tycker att BIF spelar riktigt bra hockey..
mmm, fast igår var det lite svajjigt, men som sagt bara bryta ihop och komma igen!!
Jag såg inte hela matchen, men det jag såg var riktigt bra.
De va en bra match men i vissa sekvenser så backade BIF lite väl mycket, men att vinna 4a på rad e ju ett önsketänkande, huvudsaken att BIF vinner!!
Fyra raka i finalen har nog aldrig hänt tidigare, men det brukar vara så att det lag som vinner tredje matchen brukar vinna SM-guldet...
Få se nu, å de va....... Brynäs va?!
Jag måste säga att jag tycker att BIF spelar riktigt bra hockey..
Fyra raka i finalen har nog aldrig hänt tidigare, men det brukar vara så att det lag som vinner tredje matchen brukar vinna SM-guldet...
Kul att Skellefteå vann, och hoppas de åtminstone kan förlänga serien.
Sättet Brunäs "stjärnor" hånar motståndaren på i intervjuer, samt det eviga filmandet, är inte snyggt.
Sättet Brunäs "stjärnor" hånar motståndaren på i intervjuer, samt det eviga filmandet, är inte snyggt.
Sättet som varje skellefteåbo grinar över minsta lilla ÄVEN FAST "BRUNÄS" FÅR VARENDA LITEN UTVISNING EMOT SIG är inte snyggt.
Aldrig sett på maken så patetisk och löjlig man kan vara, och NEJ jag håller inte på "brunäs" eller skellefteå.
Grattis till ännu en vinst SAIK!
Hoppas inte avsikten var att kalla Valmers för Skellefteåbo nu, för då kommer han att grina illa....
Det kan ju vara kul för Brunäs att få känna på hur det är att få alla utvisningar mot sig.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|