Krigare my ass....lirarn' som åkte på "knätacklingen" sist LIF var på plats, och leddes av i värsta James Brown-stuk med knäskada, var ju ihop och slogs med lagkompis på matchvärmning 2 dagar senare, och spelade..
Det var bara en av incidenterna man såg den dagen, mycket folk som låg kvar och siktade på en oscar....
Det är ju ingen hemlighet att det är BIKs "vapen" heller.
Det kallas krigare, man får ont uta helvete till en början men de går över.
Såg en match häromveckan där en spelare täckte skott med foten, han låg o kved o va halvdöd i några sekunder tills han märkte att domaren inte blåste av, då åkte han med full fart o delade ut en dundertackling sen direkt efter så limpade han ut mot båset som om han bara hade ett ben kvar.
Det såg också ut som en jävla filmning men jag vet att ingen jävel tar ett sånt skott på foten utan att få så ont så man önskar man vore död så jag vet att han var en krigare som trots såna smärtor delade ut en tackling o krigade tillbaka pucken innan han åkte o bytte.
Men det är ju möjligt att jag är jävligt färgad o inte ser att folk filmar, men jag tippar på det motsatta faktiskt.
Hur som, starkt av både Leksand o Karlskoga att vända 2-0 underläge i sista o åtminstone få en pinne mot varsitt elitserielag.