På det sättet ni gör det på JA, oerhört pinsamt!
Men det är ju inte så otippat att en Djurgårdare inte inser det heller, ni har svårt att fatta när ni är bänga i huvet, inte ens när polisen försöker slå in vett i skallen på er förstår ni.
Inte ens när ni själva gör en propagandafilm om hur duktiga ni är förstår ni att filmen ni själva gjort visar raka motsatsen.
Lohoo-seheeer som Jim Carrey skulle säga.
Ja du är en jävla looser, vad som helst som kan väcka spelarna får duga, dessutom så var det inget uppseendeväckande som stog på banderrollerna.. Utöver det så är du rätt patetisk när du uttalar dig om något du inte vet ett skit om!
Jag skriver det igen:
1. Det som hände i Globen vet du inte ett skit om, MEN du fortsätter att uttala dig som en idiot!
2. Banderollerna som du kommenterar dök inte upp i november när det gick dåligt, dom dök inte upp i december när det gick dåligt, även det riktades krav på Hardys avgång.
3. Banderollerna dök inte upp i januari heller när det gick dåligt, och inte heller i februari, dom dök upp i mars när kvalserien var ett faktum, så kom för fan inte och börja snacka om medgångsupportrar, det tyder bara på att du är korkad.
4. Om DIF eller deras supportrar stör dig så förbannat så kanske du skulle hålla dig till ditt och ge fan i att lägga dig i vad fansen komunicerar till spelarna i DIF, FÖR DET ANGÅR DIG INTE!!!!
Nu räknar jag väl inte med att du bergriper vad jag skriver, även om jag har skrivit sakta så att du ska hänga med...