Elitserietråden 2011-2012!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Måste va hårt o hålla på fel Stockholmslag i år :D

Det finns bara ett Stockholmslag, Solna är en annan kommun!:fakta Devisen "det gör ont att möta Djurgården" har ändrats till "det gör ont att hålla på Djurgården":huvet

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det finns bara ett Stockholmslag, Solna är en annan kommun!:fakta Devisen "det gör ont att möta Djurgården" har ändrats till "det gör ont att hålla på Djurgården":huvet

Alla bönder i sthlms förorter ska ju hela tiden propsa på att de bor i sthlm så man hänger ju bara på uta farten.
Men ja håller med.
Tur för övrigt att ingen av de i DIF eller AIK klackarna har några jobb, blir ju endel gliringar mellan mig o mina Örebrokollegor, kan bara tänka mig viad som skulle hända på en arbetsplats med Dif o aik supportrar på samma jobb :O

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Kom igen nu för helvete SAIK!!!

Vi löste det till slut, även om det tog dryga 110 min... :)
Men faan vilken ångest och adrenalinpåslag man hade under matchen. Trodde jag skulle bli pryglad när målet kom och jag hoppade upp och skrek, men som tur var hade jag ju AIK-pinnen Lorden på sitsen bredvid som spände ögonen i de lynchsugna smågnagarna... :krama :hihi

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Vi löste det till slut, även om det tog dryga 110 min... :)
Men faan vilken ångest och adrenalinpåslag man hade under matchen. Trodde jag skulle bli pryglad när målet kom och jag hoppade upp och skrek, men som tur var hade jag ju AIK-pinnen Lorden på sitsen bredvid som spände ögonen i de lynchsugna smågnagarna... :krama :hihi

Ser han ut som avartaren så kan jag tänka mig att det inte är några problem...:D Satt ni nära klacken?:)

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
Tror den där matchen blir legendarisk då båda lägen spelade schyst i ca 5.5 period. Tror det aldrig har hänt tidigare.
Sen verkade både spelare och dommare tappa ork och frustrationen hos spelarna började krypa fram. Men ändå inte så mycket som man kan tro.

OCh sen vilken match!
5min press av AIK, 5min press av SAIK och sen börjar vi om igen. i 110 min!
Helt otroligt!

Vilken stämming det verkarde vara alla 110 min. Härligt att se. Det är så det ska vara.
Kan man sen bara slippa de där rötäggen i Friendsklacken som tycker att det är ok att först sjunga "låt han dö" då Forsell ligger o blöder på isen för att sen inte kunna ta en psykning tillbaka efter förlust (så SAIK spelaren smekte plexit med handen vid Friendsklacken) och då anser sig ha rätt att kasta in saker på isen.
Fast kanske de var lika trötta som spelarna och därmed för att vara just Friendsklacken betedde sig extremt städat????

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ser han ut som avartaren så kan jag tänka mig att det inte är några problem...:D Satt ni nära klacken?:)

Lyssna inte på den svagsinte norrlänningen, som god gnagare hade jag givetvis planer på att mata klcken med honom...:D Jo, vi satt rätt nära klacken, sektion A10 om det säger nåt. Helt underbar stämning mestadels, men i period 6(!) dök väl frustrationen upp lite när även domarna hade fått mental soppatorsk...:gnissla

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Ser han ut som avartaren så kan jag tänka mig att det inte är några problem...:D

Njaee, han ser väl ut som en ganska vanlig metrosexuell gnagare... :hihi
Fast han har ingen manbag, det har jag. :rodnar

Satt ni nära klacken?:)

Tack och lov på mer än kastavstånd, med dubbelt så många periodvilor för klacken att bälga öl på. :gnissla Ganska schysst utsikt mot klacken dock, som faktiskt var riktigt bra - bortsett de sedvanliga otrevligheterna och dödsönskningarna mot både motståndarlag, domare (och DIF såklart, oavsett vem de spelar mot).

Mitt enda frågetecken dök upp när gnagetklacken började sjunga nåt i stil med "-Ni ser fördjävliga ut på bio".
Lorden, hjälp mig här. Varför går Black Army på bio och tittar på Skellefteå AIK? :va

OCh sen vilken match!
5min press av AIK, 5min press av SAIK och sen börjar vi om igen. i 110 min!
Helt otroligt!

Som sagt. Ångest och adrenalinpåslag i en 110 min lång berg och dalbana. Jag är helt slut.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Fast han har ingen manbag, det har jag. :rodnar

Tack och lov på mer än kastavstånd, med dubbelt så många periodvilor för klacken att bälga öl på. :gnissla Ganska schysst utsikt mot klacken dock, som faktiskt var riktigt bra - bortsett de sedvanliga otrevligheterna och dödsönskningarna mot både motståndarlag, domare (och DIF såklart, oavsett vem de spelar mot).

Mitt enda frågetecken dök upp när gnagetklacken började sjunga nåt i stil med "-Ni ser fördjävliga ut på bio".
Lorden, hjälp mig här. Varför går Black Army på bio och tittar på Skellefteå AIK? :va

Som sagt. Ångest och adrenalinpåslag i en 110 min lång berg och dalbana. Jag är helt slut.

"-Ni ser fördjävliga ut på bio".? Det enda som påminner om det är väl "-Ni är äckliga kopior" som sjöngs friskt och ofta...:hihi

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
"-Ni ser fördjävliga ut på bio".? Det enda som påminner om det är väl "-Ni är äckliga kopior" som sjöngs friskt och ofta...:hihi

Helvete, jag blev just ett levande bevis på att man bara hör det man vill höra. :rodnar
Men det bjuder jag gärna på när vi vann vad som i media nu omskrivs som en av de bästa och mest sevärda matcherna i Elitseriens historia. :hej

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Helvete, jag blev just ett levande bevis på att man bara hör det man vill höra. :rodnar
Men det bjuder jag gärna på när vi vann vad som i media nu omskrivs som en av de bästa och mest sevärda matcherna i Elitseriens historia. :hej

En helt otrolig match...med ett enda fel...slutresultatet.:huvet

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Lyssna inte på den svagsinte norrlänningen, som god gnagare hade jag givetvis planer på att mata klcken med honom...:D

Givetvis, jag hade inte räknat med något annat!:D:D:D

Jo, vi satt rätt nära klacken, sektion A10 om det säger nåt. Helt underbar stämning mestadels, men i period 6(!) dök väl frustrationen upp lite när även domarna hade fått mental soppatorsk...:gnissla

Jo, då satt ni rätt nära klacken... Min käre bror var där igår, men han satt närmare SAIK-klacken...:)

Jo jag har träffat Lorden, han ser ju ju helt normal ut, man skulle aldrig kunna tro att han håller på gnihet...:D

Hatramsorna är alltid tråkiga, speciellt när det är om fel lag; vi hatar AIK/DIF när det inte är dom lagen som spelar... Sen att det skriks otrevligheter mot domare och motståndarlag får man räkna med, att det kastas grejer är ju åt helvete, det problemet har man ibland när man placerar klackarna bredvid varandra...

Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
En helt otrolig match...med ett enda fel...slutresultatet.:huvet

Ähh, inte gnälla nu. :krama Gläds istället över att stolta AIK har skrivit in sitt namn för evigt i historieböckerna: Ni förlorade vad som i media nu omskrivs som en av de bästa och mest sevärda matcherna i Elitseriens historia. :såjaponken

En sak är dock odiskutabel: Vi var där. :2cool
Och vilken enastående hockeyupplevelse det var!

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras