Bye bye Djurgår'n!?
Inte alls, vinner vi 8 av dom kvarvarande 4 matcherna så hänger vi kvar...
Bye bye Djurgår'n!?
"Ur vägen bönder, vi är DIF."
Måste va hårt o hålla på fel Stockholmslag i år
Det finns bara ett Stockholmslag, Solna är en annan kommun! Devisen "det gör ont att möta Djurgården" har ändrats till "det gör ont att hålla på Djurgården"
HV-spelarna måste ha kollat mycket italiensk fotboll nu på slutet. Filmar ju värre än Totti, Inzaghi och grabbarna!
Kom igen nu för helvete SAIK!!!
Vi löste det till slut, även om det tog dryga 110 min...
Men faan vilken ångest och adrenalinpåslag man hade under matchen. Trodde jag skulle bli pryglad när målet kom och jag hoppade upp och skrek, men som tur var hade jag ju AIK-pinnen Lorden på sitsen bredvid som spände ögonen i de lynchsugna smågnagarna...
Ser han ut som avartaren så kan jag tänka mig att det inte är några problem... Satt ni nära klacken?
Ser han ut som avartaren så kan jag tänka mig att det inte är några problem...
Satt ni nära klacken?
OCh sen vilken match!
5min press av AIK, 5min press av SAIK och sen börjar vi om igen. i 110 min!
Helt otroligt!
Njaee, han ser väl ut som en ganska vanlig metrosexuell gnagare...
Fast han har ingen manbag, det har jag.
Tack och lov på mer än kastavstånd, med dubbelt så många periodvilor för klacken att bälga öl på. Ganska schysst utsikt mot klacken dock, som faktiskt var riktigt bra - bortsett de sedvanliga otrevligheterna och dödsönskningarna mot både motståndarlag, domare (och DIF såklart, oavsett vem de spelar mot).
Mitt enda frågetecken dök upp när gnagetklacken började sjunga nåt i stil med "-Ni ser fördjävliga ut på bio".
Lorden, hjälp mig här. Varför går Black Army på bio och tittar på Skellefteå AIK?
Som sagt. Ångest och adrenalinpåslag i en 110 min lång berg och dalbana. Jag är helt slut.
"-Ni ser fördjävliga ut på bio".? Det enda som påminner om det är väl "-Ni är äckliga kopior" som sjöngs friskt och ofta...
Helvete, jag blev just ett levande bevis på att man bara hör det man vill höra.
Men det bjuder jag gärna på när vi vann vad som i media nu omskrivs som en av de bästa och mest sevärda matcherna i Elitseriens historia.
Lyssna inte på den svagsinte norrlänningen, som god gnagare hade jag givetvis planer på att mata klcken med honom...
Jo, vi satt rätt nära klacken, sektion A10 om det säger nåt. Helt underbar stämning mestadels, men i period 6(!) dök väl frustrationen upp lite när även domarna hade fått mental soppatorsk...
Njaee, han ser väl ut som en ganska vanlig metrosexuell gnagare...
Tack och lov på mer än kastavstånd, med dubbelt så många periodvilor för klacken att bälga öl på. Ganska schysst utsikt mot klacken dock, som faktiskt var riktigt bra - bortsett de sedvanliga otrevligheterna och dödsönskningarna mot både motståndarlag, domare (och DIF såklart, oavsett vem de spelar mot).
En helt otrolig match...med ett enda fel...slutresultatet.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|