Elitserietråden 2011-2012!

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Om spelet inte fungerar överhuvudtaget kan man ju alltid manipulera publiksiffrorna. :bagdadbob

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
inte visste jag att jag skulle tycka så mycket om 105 kg dank men satan va bra han är!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
inte visste jag att jag skulle tycka så mycket om 105 kg dank men satan va bra han är!

105 pannor?? Smörjer dom in karln med remouladsås och presspassar in honom i buren är det ju inte konstigt att han håller tätt...;)

Men jo, han är oroväckande bra...:gnissla

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
105 pannor?? Smörjer dom in karln med remouladsås och presspassar in honom i buren är det ju inte konstigt att han håller tätt...;)

Men jo, han är oroväckande bra...:gnissla

:rofl:rofl Remouladsås.:hihi Fortsätter han att spela på det viset så är det bättre att lämna VO än att spela matchen...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Tror du? :brinnerup

Ekande tomt på läktaren, damhockey på rinken och till och med musiken var skräp.

Att se Christian Berglund, ca 350 lök i månaden, stappla runt på isen och lyckas med absolut ingenting gör mig spyfärdig.
Timrå var ännu sämre men har ju åtminstone straffskyttar av division 2-klass. Det avgjorde.

Inget tempo, knappt några mål, inga tacklingar (jo en, men Hyvönen var ju givetvis tvungen att hoppa in den med korrekt matchstraff som följd), inte ett ljud på läktaren samt pausmusik som garanterat ingen gillar.
Symptomatiskt var att när det (obegripliga) inslaget nationalsångssjungandet skulle genomföras, funkade inte mikrofonen. :död

fy fan

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Tror du? :brinnerup

Ekande tomt på läktaren, damhockey på rinken och till och med musiken var skräp.

Att se Christian Berglund, ca 350 lök i månaden, stappla runt på isen och lyckas med absolut ingenting gör mig spyfärdig.
Timrå var ännu sämre men har ju åtminstone straffskyttar av division 2-klass. Det avgjorde.

Inget tempo, knappt några mål, inga tacklingar (jo en, men Hyvönen var ju givetvis tvungen att hoppa in den med korrekt matchstraff som följd), inte ett ljud på läktaren samt pausmusik som garanterat ingen gillar.
Symptomatiskt var att när det (obegripliga) inslaget nationalsångssjungandet skulle genomföras, funkade inte mikrofonen. :död

fy fan
Enda positiva är ju att det kan inte bli mycket sämre...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fast det är ju spelarna som underpresterar kraftigt. Berglund stapplar omkring, Wallin har inte många rätt och en som Bastiansen är tillbaka i att endast brunka..osv.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Fast det är ju spelarna som underpresterar kraftigt. Berglund stapplar omkring, Wallin har inte många rätt och en som Bastiansen är tillbaka i att endast brunka..osv.
Men de kan inte gärna sparka hela laget. Då är det som sagt enklare att skylla på tränaren och ta in någon från J20 eller liknande tills man hittar en rutinerad tränare.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...