Det var en kommentar till det Teo sa: "Det som hänt på senare tid är att dessa slitvargar utvecklats till att likna framtidsufon".Och varför skulle den inte göra det?
Det var inget fel på utseendet på 97ans utseende.
Felet är att de mäter i tum och fot. Jävla inavlade mongoloida räkneskaper utan sans eller logik.
We're converting to the metric system. Inch by inch...
Enligt säkra källor i finansvärlden så har all världens pengar tagit slut. Eller kanske man ska säga att bankernas pengar är slut för dom rika har blivit så rika så att pengarna inte räcker till längre för resten av oss som inte är rika. Finanskrisen gör att systemet nollar ut sig igen. Allt blir bra igen när dom rika har förlorat allt som dom stulit av oss som jobbar och sliter. Min pensionsförsäkting har tappat från 3,4 miljoner till 800 tusen på fyra månader. Det är ju skitkul att man måste jobba tills man blir 60 år och inte till max 50 som man planerat. Fan ta Göran Persson som förlorade valet.
Du menar Toyota som beräknas gå med 12.5 milj i förlust 08/09?
Om du läste det jag skrev så har Dodge/GM/Ford haft sin bas i bruksbilarna och Jag har inga siffror men F-serien har tydligen sålt mest av alla bilmodeller i hela världen i över 25 år. Att modda dessa bilar till oigenkännlighet måste ju bara vara förödande.
Det är just det som dessa bilar stått för under alla år. Visst man kunde få dem med elhissar och skinnsoffa men under all plast så var det samma bladfjädrar och Dana-axlar likförbaskat.
Det är ju samma med många andra märken. I takt med att allt fler talanglösa människor velat ha SUV:ar så att de kan se ned på andra, även i trafiken, så har många biltillverkare dammat av sina gamla proffsmodeller och bullat till karosserna, försett dem med stora blaffiga komplex till lampor isf de gamla lyktorna, känsligt smaklös Sue Ellen-inredning isf den gamla, som kunde tvättas med vattenslang, osv osv .
Och att F-serien skulle vara den mest sålda Det låter i mina öron smått otroligt men det säger ju inte att det är fel för det
..
Sen är det väl inget jättesteg mellan en F150 från -97 till deras -09...
http://www.motortrend.com/roadtests/trucks/112_0803_2009_ford_f_150/index.html
Onödigt.Teo, svaret är att du får starta tillverkning själv.
Onödigt.
Enklare starta import av Holden.
Baserat på GMs bruksigaste modeller.
Australiensarna vill bara ha bilar som visat sig pålitliga i minst 15 år i övriga världen.
Pickisarnas framgångar i USA tror jag mestadels baseras på att de undantagits från bränslesparkraven, emedan det inte är personbilar.
Kombinerat med en kultur av stora bilar.
För några år sedan reagerade jag över att de flesta amerikanska familjer hade minst två bilar, ofta tre eller fyra så att tonåringarna hade egen, oavsett ekonomisk ställning.
Truckarna köres företrädelsevis av hustrun.
SUVen av ungdommarna.
Herrn i huset körde 4dörrars sedan.
Ytterst sällan mer än en person/bil.
Finns det ballare bilar än fords f100 från mitten femtiotal o sent trettiotal
samt cheva apache truckarna anno sent femtiotal. Synd bara att de stigit minst 50% i pris sen jag fick upp ögonen för dem o tummen sitter lika bergfast i som alltid
Btw toyota bygger väl oxå amerikanska pickuper i amerikat på amerikanskt vis eller? de har väkl en modell som heter tundra om jag inte missminner mig..
Onödigt.
Enklare starta import av Holden.
Baserat på GMs bruksigaste modeller.
Australiensarna vill bara ha bilar som visat sig pålitliga i minst 15 år i övriga världen.
.
Såg en liten glimt på doktor phil om just skulder där man frågade publiken som kanske var på 200-300 st om de hade några skulder, av alla så var endast 15 skuldfria. Resten hade en total skuld på 29 miljoner dollar , inte konstigt att pengarna tar slut när bankerna lånar ut alldeles för lättvinnligt.
Nu ska vi inte vinkla det så, för det var inte tanken från phil.Låter inte så jättemycket ändå. 29M / 200 pers ger $145,000/pers, vilket låter rimligt om man inkluderar huslån.
Låter inte så jättemycket ändå. 29M / 200 pers ger $145,000/pers, vilket låter rimligt om man inkluderar huslån.
Det här känns som en lagom tråd att ställa lite fårrdlastbilsfrågor: Finns det nån motor man bör passa sig mer för? Folk verkar inte gilla den lilla dieseln(utav de gammla) tex. Hur mkt drar dieslarna kontra bensinarna?
Det är väl bensinsexorna och de små v8-orna man ska passa sig för när det är så stora bilar.
Lilla dieseln? Ford började med den motorn Jag har fast den var på 6.9L först innan den blev på 7.3. Bra motorer men dåliga dieselpumpar fram till -94 (samma pisspump som på gm´s 6.2-6.5)
Dodge hade nån 4-liters mitsubishi dieselfyra i början för att haka på men 87 slängde De i Första 12 ventilarcumminsen.
Cheva däremot började med att konvertera sin 5.7-litersbensinare till en diesel vilket inte var nån höjdare och under andra halvan av 80-talet kom 6.2:an som är en helt ok motor trots oförtjänt dålig kritik. Den är slö som satan men drar bara precis över litern (som men V70 från 2000-talet).
I mitten på 90-talet kom 6.5:an som är lite halvelektonisk och en klart sämmre motor enligt många trots turbo och mer effekt.
Nu för tiden är det Duramax 6.6liter som sitter iden. Utvecklad av Iveco/Isuzu=bra skit.
Min 7.3-turbo drar 1.3-1.4 oberoende hur man kör (även med ett ton ärtsingel på flaket) trots att bilen väger 3-ton. Har du en bensinare i dito pickis så är drar den säkerligen över 2 liter.
Det finns en rad tillbehörsboxar som levererar mer effekt till lite nyare diesla men som samtidigt gör susen för soppaförbrukningen då de optimerar växlingar, mm. Jag kommer köpa någon väldigt snart och kan då lämna feedback. Dessa ligger på runt 5-6 tusen spänn och är bara att plugga in.
Får Jag ner min till 1.1 liter milen är Jag sjukt nöjd.
Inte säkert.Låter lockande men är inte alla Holden vänstertraffikade?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |