En ducce förare som värkligen vet vad han gör

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Ja men herre djävlar!!!!! Vilken kille! Det ser ju så lätt ut! :Bugar

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Kollade rullen en gång till. Killen är ju inte sann, det där finns bara inte!

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Chrille skrev:
Cirkeln är sluten. Först var det bakhjul och burnisar som Arto och sen blev det även stoppiesar när hojarna fick bättre bromsar.
Trodde bara det var jag som hade åldern inne för att komma ihåg Arto... Ynglingar, alla tricks utom stoppies gjordes av Arto Nykvist innan ni ens visste att det fanns moppe... Han gjorde det dessutom på en Kawa Z1300, iofs med framhjul...

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
HansJ skrev:
Trodde bara det var jag som hade åldern inne för att komma ihåg Arto... Ynglingar, alla tricks utom stoppies gjordes av Arto Nykvist innan ni ens visste att det fanns moppe... Han gjorde det dessutom på en Kawa Z1300, iofs med framhjul...

nä, han glöms nog inte bort i första taget, där handlade det ju om en av de osmidigaste hojarna att stunta med överhuvudtaget.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Silwer skrev:
nä, han glöms nog inte bort i första taget, där handlade det ju om en av de osmidigaste hojarna att stunta med överhuvudtaget.

Men det var ju fräckt! Däremot så kan jag inte annat än undra på hur fräckt det är att "stunta" med en trialhoj. ....det är väl precis det som trial är?

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Ska jag vara ärlig så blev inte jag specielt impad. Stoopies, wheelies, 12or, göra moppe ringar, cirklar på bakhjulet ser man ju i vilken stunt film som hellst nu för tiden. Visst hade killen kontroll men trodde det var nått utöver det ovanliga när man läst tråden.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Evil M skrev:
Ska jag vara ärlig så blev inte jag specielt impad. Stoopies, wheelies, 12or, göra moppe ringar, cirklar på bakhjulet ser man ju i vilken stunt film som hellst nu för tiden. Visst hade killen kontroll men trodde det var nått utöver det ovanliga när man läst tråden.
Jag har iaf aldrig sett nån utföra allt sånt på löpande band förr.
De amerikanska hopklippta stuntfilmerna anar man ju massa misslyckade försök i tycker jag.

Jag har förstås inte sett allt.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Silwer skrev:
Jag har iaf aldrig sett nån utföra allt sånt på löpande band förr.
De amerikanska hopklippta stuntfilmerna anar man ju massa misslyckade försök i tycker jag.

Jag har förstås inte sett allt.
Ja visst hade killen tempo, hände nått hela tiden. Sen gjorde han tricken mycke snyggare än USA filmerna men man har ju sett alla trick han gjorde.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Silwer skrev:
Du får prova.
Jag har provat trial faktiskt, det ser lättare ut på TV:lol

Nu var det inte riktigt så jag menade men.... :3freak Det är bara lite som om killen har uppfunnit hjulet igen när han sätter sig på trialhojen...

Det hade varit fräckare om han hade klivit av Duccen och upp på en Valcyrie och dratt en wheelie och en endo. DET hade varit nytt.....

f6c.jpg

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...