Fluxir
Min motorcykel har sex...
har man inget bättre för sig så okje..
(sege skrev:
Trodde bara det var jag som hade åldern inne för att komma ihåg Arto... Ynglingar, alla tricks utom stoppies gjordes av Arto Nykvist innan ni ens visste att det fanns moppe... Han gjorde det dessutom på en Kawa Z1300, iofs med framhjul...Chrille skrev:Cirkeln är sluten. Först var det bakhjul och burnisar som Arto och sen blev det även stoppiesar när hojarna fick bättre bromsar.
HansJ skrev:Trodde bara det var jag som hade åldern inne för att komma ihåg Arto... Ynglingar, alla tricks utom stoppies gjordes av Arto Nykvist innan ni ens visste att det fanns moppe... Han gjorde det dessutom på en Kawa Z1300, iofs med framhjul...
Silwer skrev:nä, han glöms nog inte bort i första taget, där handlade det ju om en av de osmidigaste hojarna att stunta med överhuvudtaget.
Du får prova.Chrille skrev:Men det var ju fräckt! Däremot så kan jag inte annat än undra på hur fräckt det är att "stunta" med en trialhoj. ....det är väl precis det som trial är?
Jag har iaf aldrig sett nån utföra allt sånt på löpande band förr.Evil M skrev:Ska jag vara ärlig så blev inte jag specielt impad. Stoopies, wheelies, 12or, göra moppe ringar, cirklar på bakhjulet ser man ju i vilken stunt film som hellst nu för tiden. Visst hade killen kontroll men trodde det var nått utöver det ovanliga när man läst tråden.
Ja visst hade killen tempo, hände nått hela tiden. Sen gjorde han tricken mycke snyggare än USA filmerna men man har ju sett alla trick han gjorde.Silwer skrev:Jag har iaf aldrig sett nån utföra allt sånt på löpande band förr.
De amerikanska hopklippta stuntfilmerna anar man ju massa misslyckade försök i tycker jag.
Jag har förstås inte sett allt.
självklart, det håller jag med om helt.Evil M skrev:Ja visst hade killen tempo, hände nått hela tiden. Sen gjorde han tricken mycke snyggare än USA filmerna men man har ju sett alla trick han gjorde.
Silwer skrev:Du får prova.
Jag har provat trial faktiskt, det ser lättare ut på TV
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin