Snake skrev:Är du säker på att det var nåt i lådan då??
Swedie skrev:Aha! Det var det du svamla om i morse! Stanande inte kvar i stockholm för att kunna se på åbåket. Var sö dödens Trött att jag höll på o somna helt o hållet på vägen hem. Vakna av lite dånande som när man kör över vita linjen... suck. Fick iaf operation för min fossing den 30e maj. hurra
Coola Ola skrev:Hur stor är en VFR400? Ser den ut som en minimoto om man är 1,85 lång och kör en sådan? Blir ju faktiskt lite sugen....
Viktigaste är ju om man kan brassa fett på bakhjulet förstås.
Lorge skrev:Äsch, köp min GSX-R 400 istället
Webspy skrev:En liten uppdatering.
När vi väl fått ut den o tankat lite bensin i hojen så visade det sig att batteriet var slut så den startade inte... vi testade att putta igång den men det gick inte heller - men däcken var fina iaf.... ehh... dessutom sitter det ett märkligt larm på hojen vars funktion jag inte är riktigt säker på.
Imorrn tar vi nya tag. Då ska jag ladda batteriet o hoppas att skiten startar.
Over and out
//Anders
HönaPower skrev:Hoppas det följde med en fjärr till fina larmet...
Fluxir skrev:inte hört talas om startkablar?
yonsson skrev:Det verkar bli en spännande uppföljning. Du ger oss en cliffhanger alltså. Dammit!
jack_pil skrev:har jag sagt att någon har ändrats i utseendet förutom vfr:en som norrbagen har stylat?
allt jag sa var att innan så tyckte jag att vfr:en var riktigt jävla ass ful tex som killens vfr ovan.. menade knappast killen som satt på hojen. förlåt om jag skrev det på ett sätt som gjorde att man trodde det.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|