Chronic skrev:Humor och ironi = Dödare än döden i Kalmar tydligen.
Jag tyckte det var skitkul iaf...
sorry!
Chronic skrev:Humor och ironi = Dödare än döden i Kalmar tydligen.
Jag tyckte det var skitkul iaf...
ape skrev:Jag har för mig att det finns ett företag vid Karlskoga som säljer japan importerade CBR 250 RR, CBR 400 RR och VRF 400 hojar. De har en hemsida också men jag minns inte adressen.
Ska leta bland alla hojtidningar jag har tills jag hittar artikeln om dem.
Poacher skrev:30 tusen är lite för mycket pengar för en sån hoj tycker jag, men onekeligen är den förbannat frän och udda.
Jag köper den sen när du lednat
hehe..Webspy skrev:du kan hämta den i helgen.... du får den för 35´
kram
Jag har suktat efter en Lill-Viffer länge. Suget blev inte mindre när norrmannens annonser dök upp.CarlE skrev:WOW, bra köp, bara 30 000 för den skönheten...
Är det bara jag som e sugen på den där Telefonica Moviestar-hojjen som han säljer... Jisses vad grymma hojjar den norrmannen hade...
Billiga är dom oxå...ape skrev:Detta företag säljer CBR 250RR, CBR 400 RR, VFR400, RVF400....
Möjligen har jag glömt någon bokstavskombination
http://www.pacificmotorcycles.com/
De håller mkt rikigt till i Karlskoga och fråga efter Lars-Gunnar. En schysst kille som hjälper på traven.
DreeTman skrev:Hmm... Hur går det för Webspy egentligen??? Vill ju veta om Hojen funkar eller om han blitt lurad. Går allt som smort för honom så blir det nog något liknande för min del. skitballa ju!
ape skrev:Detta företag säljer CBR 250RR, CBR 400 RR, VFR400, RVF400....
Webspy skrev:Säkert rätt lite.
Han har någon tomte som monterar nya kåpor och lackar. Looks is everything typ. Bara bakdelen på min hoj, från en CBR1000RR gör ju att den ser rätt modern ut.
Effekten är 61hk orginal. (nu ca. 70hk efter lite mod.)
Kollade försäkringen på en likadan fast -88a den skulle kosta 1900/år i helförsäkring. Då har jag inte haft hojkort speciellt länge, samt att jag bor mitt i stockholm innerstad, 30år - knappast mest förmånligt vad det gäller försäkringar. Med andra ord - billig !
Ikväll efter jobbet ska jag plocka fram den ur lådan o kolla om den funkar..... lite spännande.
Han hade bara honda till salu.
Betalade i två omgångar. 15.000 SEK i den ena. Detta skrevs oxå på fraktsedeln. Tull + moms baserades på det beloppet - praktiskt
//Anders
Det är uppiffade hojar, kansk kommer de härifrån ? http://www.asiatradingonline.com/bikes.htm-dB_mike skrev:men är det nya hojar han säljer eller gamla uppiffade?
blev ju lite sugen själv
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari