Lt Jake skrev:
Jävligt nyanserad bild av dig där.. det är klart, du kommer från "da hood" täby. (för er som inte vet så är det grannkommun till danderyd/djursholm och det skiljer inte många kronor per kvadratmeter boyta.)
Du var född 88? Du har förstås arbetat ihop till dina två hojar helt själv?
Häv inte ur dig en massa skit, du gör folk förbannade.
/J.
är ju snarare du som inte ska häva ur dig en massa skit, vad fan vet du om min situation? Vart i texten beskriver jag Täby som "da hood"?
Jag lever bra, mycket bättre än många andra i Sverige eller världen för den delen, men MINA erfarenhet säger att det är en STOR skillnad mellan våra två kommuner, dock självklart med undantag. Jag har själv goda polare som bor i Danderyd så jag menar definitivt inte att alla därifrån är de "brats" jag beskrev i mitt tidigare inlägg, endast att de förekommer, på vissa geografiska platser oftare än andra...
Angående personangreppen du inkluderade tänker jag bara säga en sak: vad fan vet du om mig? Ja, hojarna är MINA pengar, som jag fixat ihop genom jobb och genom att skära ner på nöjen såsom bio, resor mm. Ioförsig bestod ju dessa pengar utav barn/studiebidrag, vet inte om det fanns på din tid men numera får alla familjer det och barnet får sen ofta själv bestämma vad han/hon vill lägga pengarna på.
Ledsen att du tog till dig av mitt inlägg, oavsett om du själv är en sådan individ som springer runt på Stureplan och har Champange-krig, eller om du vuxit upp i "da Hood" och tycker att jag är en tönt som tror att jag lever i ett ghetto.
Men va fan, jag är ju en vit, övre-medelklass, 17-årig kille, vad vet jag?
P.S - Jag är inte kommunist, jag bara föraktar det "brat-beteende" jag sett alldeles för mycket av....