Jag är personligen mycket emot invandringen nu. Bara det faktum att hälften av folket på krogen en lördagkväll inte är ursvenskar, borde man ta som en varning på fullaste allvar. Det är bara gå ut på stockholms gator och räkna.
Svensk, inte svensk, svensk, inte svensk, osv. Det har nått ett skrämmande antal och fortsätter på det här viset kommer jag fundera allvarligt på att söka lyckan i Norge. Man kommer inte undan att invandrarkillarna i min ålder har en jobbig attityd. Det finns naturligtvis undantag, jag känner flera oerhört bra invandrare. Se youtube-klippet "Vem vare som kasta!?".
"Hemmakänslan" har avtagit på senare år, det känns mindre och mindre svenskt i Sverige för varje år, den enda oförändrade delen är stockholms skärgård, men det är väll bara en tidsfråga innan det blir pimp att ha en båt att cruisa mellan öar med.
Och det är som det är
nu..
Hur blir det sen? Som Järnmicke sade, det är redan svårt att få jobb och bostad, och man får inte glömma att vi redan betalar ofantliga mängder skatt åt saken. Man får inte plats med 70 pers i en jolle. Fortsätt lasta på så sjunker den. Jag är gravt oroad över Sveriges framtid. Och det säger jag med understrykning på att damen jag regelbundet bestiger är kvarts afrikan.
http://www.youtube.com/watch?v=ugiBP47MKrU
Sånt här skit har jag blivit utsatt för alldeles för många gånger, och rånförsök. Jag bara orkar inte med det..