flugan
Vem vet
Ducati Girl skrev:2658354Ok, så det är Samuela De Nardi Paolas teampolare heter?
(Har inte hunnit kolla upp det själv.)
Naijj. Samuela är hon som kör den riktiga cykeln, Aprilian.
Ducati Girl skrev:2658354Ok, så det är Samuela De Nardi Paolas teampolare heter?
(Har inte hunnit kolla upp det själv.)
flugan skrev:2658392Naijj. Samuela är hon som kör den riktiga cykeln, Aprilian.
flugan skrev:2658392Naijj. Samuela är hon som kör den riktiga cykeln, Aprilian.
Ducati Girl skrev:Hittade den här tabellen på top 7 Paolas teampolare heter Fabienne Migout & Samuela De Nardi kom trea med sin aprilia.
Axxexs skrev:2658722Tjejernas cup har en egen hemsida där man kan kolla alla resultat, förare, regler och anmäla sig till race osv på. www.motocicliste.net/ewcup
Ett race i den serien kostar 70 euro och kör man 2 eller fler race (dom körde 4st race 2006) så får man betala 150 euro för alla dom racen.
FireSalle skrev:2658973Den här var ju riktigt rolig.
FireSalle skrev:2658973Den här var ju riktigt rolig.
Det och bilden där hon mjukar upp i underställ säger att det är en tjej med humor.
nskog skrev:2660218okej... paola lär ju kunna köra hoj så man blir kär... men sen när hon tar av sig hjälmen är det kört ... enda bilden som fick mig att tro att det va en tjej va den när hon hade stället lite halvöppet så man fick en liten glimt av ... i övrigt ser hon ju ut som en kille :O
Antar att hon får burka riktigt ordentligt, det är kanske därför det är gräsfläckar både på knäpuckarna och rumpan?DR-Zätare skrev:2660237Fast det där aggregatet såg ganska otympligt ut, det måste ju ta i redan vid ganska måttliga nedlägg?
nskog skrev:2660218okej... paola lär ju kunna köra hoj så man blir kär... men sen när hon tar av sig hjälmen är det kört ... enda bilden som fick mig att tro att det va en tjej va den när hon hade stället lite halvöppet så man fick en liten glimt av ... i övrigt ser hon ju ut som en kille :O
SuperSport skrev:2660385Jag skulle gladeligen bli hennes depåslav för ett par lektioner på bana
GixxerTina skrev:2660455Om du tycker hon ser ut som en kille ... då undrar man vad du tycker killar ser ut som ..Tjejer eller ????
FireSalle skrev:2660399Antar att hon får burka riktigt ordentligt, det är kanske därför det är gräsfläckar både på knäpuckarna och rumpan?
SuperSport skrev:2660385Jag skulle gladeligen bli hennes depåslav för ett par lektioner på bana
Nä, men det är sexigare med en tjej på en race-999:a, inramningen med armco-räcken och bana är också lite mer tilltalande än reflexpinnar och väg 52J.Andersson skrev:2660532Det där behöver man inte vara tjej och ha en ducati för att klara av.
Nätack med tanke på hur oduglig jag är på att wheela och att jag betalar min Ducce själv så det avstår jag gärna.Ducati Girl skrev:2660522& när ni ändå är igång, så kan hon ju lära dig att wheela med en hand också!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|