2518365 Hej på er
Då jag håller på att ta ett mc-kort (och över min döda kropp kommer skaffa en custom-hoj) har jag tagit mig friheten att bli medlem på ert forum, hoppas ni inte misstycker. Inledningsvis vill jag tacka för väldigt mycket intressant och informativt forum, har lärt mig väldigt mycket. Men så till saken...
Jag insåg redan innan att detta är en farlig "sport", men av mängden olycksrelaterade trådar verkar det inte riktigt som jag tidigare verkligen insett omfattningen av olyckorna. Till saken hör nu att jag själv är lite av en "adrenalinjunkie" som inte kan köra bil lagligt, som måste tänja på gränserna, och av just den anledningen hade jag tänkt mig något mer i stilen av en motard. Men på motardforumet skriver ni att detta är lika farligt som plastraket. Hade det nu inte varit för det faktum att jag har en underbar flickvän, och att vi om inte alltför lång framtid hade tänkt skaffa barn, hade jag inte tvekat. Men å andra sidan vägrar jag leva ett trist svenssonliv restan av livet.
SÅ MIN FRÅGA TILL ER; SKA JAG SKAFFA HOJ?
Om ni tänker svara att det måste jag lista ut själv, låt bli att svara. Jag säger inte att jag kommer att lyssna på er (Jag kommer att skaffa hoj hursom), men jag vill veta hur NI motiverar riskerna...