En rookies chanser...

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Låter som ett lagom dyrt träningsläger det där. Om man räknar in ledigt från arbete också. Humlans bandag skulle varit great om man hade licensen då och om man inte skulle göra massa tester till Polishögskolan 16-17e i Skåneland. Men vi får se vad som händer, kan ju alltid chansa.

Borgh

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
Yamaha R1 -09
man ska inte glömma att om man ska köra sm:et på arc så ska man juh köra dit å hem å om man då åker ner typ 2 dar tidigare så behöver man inte köra några fler mil, ska man åka bandag så måste man ta sig dit och hem igen och om man inte bor precis nära banan så tar bensinkostnaden ut träningsavgitern med. Sen är det alltid kul att träna med alla andra i sin klass så man vet ungefär var man står inför kvalen.

sandstream

Guest
Har fått svar från ARC (Carry) angående träningslägret och det ser lite bättre ut.
Planerad körning 3 x 25 min, eventuellt mer om några klasser slås ihop.
Pris 750:- per dag.

Rogge

C4-RACING
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
ZX10R 08
Har fått svar från ARC (Carry) angående träningslägret och det ser lite bättre ut.
Planerad körning 3 x 25 min, eventuellt mer om några klasser slås ihop.
Pris 750:- per dag.
Låter ju faktiskt inte så tokigt.:tummenupp
Blir till att lämna in ledighetsansökan till jobbet.:nicka

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Låter ju faktiskt inte så tokigt.:tummenupp
Blir till att lämna in ledighetsansökan till jobbet.:nicka

hmm jag står i valet och kvalet va man ska köra 4 heldagar på Ponza polen lr 3 ggr 20 min på en helg på anderstorp :va har fan inet råd med båda :huvet

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Humm ska försöka köra 1 dag och tävlingen iaf. Får se hur chefen ställer sig till ledigt efter 9månader tjänstledigt. :).

Om någon vill ha en adoptivracer så hör av er (saknar typ allt utom hoj och däckvärmare)

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Last edited:

sandstream

Guest
Går det att anmäla sig någonstans?
Någon som har koll på vad fredagsträningen kostar?
Nej, det finns ingen anmälan ute ännu (kommer att annonseras i IB) men om jag förstod ARC rätt kan de inte neka någon att köra (om de betalar) eftersom träningen måste vara öppen för alla.

Fredagsträningen är en av de två dagarna som "träningslägret" håller på så priset för bara fredagen borde bli 750:-

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
kan de inte neka någon att köra (om de betalar) eftersom träningen måste vara öppen för alla.

Under förutsättning att det är max det antal hojar på banan som banan är besiktigad och godkänd för då. Eller? Gäller inte max-antalet vid träning. :confused:

sandstream

Guest
Under förutsättning att det är max det antal hojar på banan som banan är besiktigad och godkänd för då. Eller? Gäller inte max-antalet vid träning. :confused:
Då delar de nog bara in förarna i fler grupper så varje grupp får kortare tid att köra.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning