Jo vi har alla delad smak, din smak bryr jag mig egentligen inte om... Men, det blir missvisande när du höjer vissa handlare till "skyarna" bara för att tycka tvärtom och skapa motsättningar. Nedanstående text med kursiv stil skrev du i en tråd tidigare... Men dom kanske har skärpt sig mot DIG!
Recensioner av mc-handlare i Stockholm
Hej
Jag ska dela med mig av mina erfarenheter av att köpa av beg. MC i Stockholms.
1. MC-Poolen/RPM-MC Köpte min första hoj en Honda.
+ Bra hemsida.
- Oseriöst tjafs om uppgjort pris, konkurs med att sedan återkomma under nytt namn med samma ägare, nu som anställd & en målvakt
som ägare. Många leverantörer blev blåsta på betalning för
levererade varor p.g.a. den rockaden betyg -1 (1-5)
2. MC-Varuhuset köpte en Suzuki.
+ Bra personal förutom en semester vikarie som var lite snurrig (men gjord sitt bästa) Helt underbar chef som verkligen gör att du vill komma tillbaka som kund - inget är omöjligt, vi fixar allt. Du som nöjd kund är viktigast. Att han samtidigt är en sanna MC entusiast skadar ej
- Hittar inga. Kanske att de säljer Yamaha R 1 or
Betyg 5
3. AVA-MC Köpte min andra Suzuki där.
+ Läget, stort utbudet av beg. hoja .
- Otrevlig personal (säljare) resten är ok. Inte helt ärliga när det gäller vad som sägs vid försäljning av beg. MC t.ex. hojen kommer att vara nyservad vid leverans, för att sedan upptäcka att oljan är svart, broms klossar, drivpaket & luftfilter är slut & måste bytas - trots en stämpel i boken - oseriöst/farligt på gränsen till olagligt. betyg 2
3. Din-MC Kommer troligen köpa min nästa GIXER där.
+ Största utbudet av beg./nya Suzuki i stan (rätta mig om jag har fel)
Trevliga säljare som möter dig & tar kontakt när du går runt bland hojarna - inte som på AVA där man får be om hjälp men ingen har tid utan bara hänvisas till någon annan icke närvarande, trots att du är ensam i lokalen & säljaren bara sitter o slö surfar på nätet. Det är skillnad!
- Ligger lite avsides för mig, fel sida av stan men är å andra sidan ett helt ok utflykts mål om du har några timmar att slå ihjäl en ledig dag.
betyg troligen 3-4 vi får se
Mina erfarenheter vad tycker Ni ? Dela med er av era, kom gärna med kritik.
M
Senast redigerat av on/offroad den 2011-02-08 klockan 13:47.