Love
#41 SST600 www.ninjaracing.se
Det viktigaste kvarstår: Vad ska ni ha för bil???
/ Jens
Liten högkvalitativ tysk kärra..
Tanken är ju att det ska vara roligt, så bakhjuldrift är ett måste!!
Det viktigaste kvarstår: Vad ska ni ha för bil???
/ Jens
Liten högkvalitativ tysk kärra..
Tanken är ju att det ska vara roligt, så bakhjuldrift är ett måste!!
Vill faktiskt hålla med dig Jens.. Vi hade en -91 Honda Civic tidigare.. bilen gick 18.000 mil innan vi sålde den och under den perioden hade vi inte en enda gång som något pajade på bilen.. Den var inne på totalt 3 servicar under alla år vi hade den (1992 till 2007).. Annars var det bara byta olja o filter lite då och då samt lite bromsbelägg.. Bilen drog ingen olja och låg på 0.5-0.6 L/mil även på slutet..
Hade vi haft den kvar hade den fått dött en ärofull japansk död på banan.
Vad har ni köpt nu då? Vi ska hämta kitty ikväll!
/ Jens
Antar att ni ska bränna en cd med koreas nationalsång och loopa i bilen i 24 timmar ?
Ska am och em-ullo åka i samma team?
/ Jens
Jag är E'et och bror är A'et i H.E.A.T.E.R...
Det kan ev. bli en plats ledig i vårat lag, om Sofia får för sig att föda barn just då... Det är inte beräknat förräns en vecka senare så det är nog lugnt, men OM så tror jag att hon uppskattar att jag följer med till sjukan...fan Jens, ska ni köra nu i Nov på skrotbilsrejset?
Behöver ni extra reservförare, eller någon annan som behöver? Jag bor ju nästan på banan men har inte hunnit med såna här planer med inköp o annat.
/Nitrous
JAHAPP!! Då var bil inhandlad!
Bättre begagnad Opel Kadett GT blev vårt val..
Snygg med bara lagom mycket lättande rost - Någon som vill köpa alufälgarna?
Det kan ev. bli en plats ledig i vårat lag, om Sofia får för sig att föda barn just då... Det är inte beräknat förräns en vecka senare så det är nog lugnt, men OM så tror jag att hon uppskattar att jag följer med till sjukan...
/Patrik
, bara att ringa Nitrous, du har ju hsnd nummer under namnet "The Champ" i din telefon
Chaufförer att välja mellan, En pigg o fräsch och jävligt snabb gubbe i 35års åldern eller en flerfaldig SM mästare att köra opel räcerbana.
Se till att föda barn nu.
JAHAPP!! Då var bil inhandlad!
Bättre begagnad Opel Kadett GT blev vårt val..
Snygg med bara lagom mycket lättande rost - Någon som vill köpa alufälgarna?
<bilder>
Så nu är det ingen återvändå!
Här är våran racebil. En Gammal Peugeot 405a. Det ska bli intressant och se hur en fransk bil håller. Vi fick den billigt eftersom 5e växeln inte funkar. Man borde ju inte hinna lägga i den ändå. Får bara hoppas att vi inte tappar fler växlar för då blir det värre...
Annars går den bra med 110 vilda hästar. Så det är ok för er att börja skaka nu.
Att NI inte anmäler ett lag istället.
www.skrotbilsrejset.nu
/ Jens
Ohhh, jag skakar...
Vi hämtade upp Kitty i Fredags. Visade sig vara ett riktigt fint exemplar av Koreanernas kunnande!
Vi är mer än nöjda, ska bara beställa en styrled, sen är vi good to go!
Be afraid, be very afraid!
/ Jens - Hello Kitty Racing
Jag fetmarkerade det i eran text som aldrig kommer funka, eftersom det är en fransk bil. Fyfan va roligt det här kommer bli, det är ju verkligen skrot alla åker med!
/ Jens
Japp! 2.0 med 118 ystra hästar! Den var faktiskt riktigt pigg! Polarn som åker V70 2.5T var tvungen gasa fullt för att hänga med på tvåan!kadett gt...wow..är det 2,0:an? Min morsa hade en sån...åååå..det var roliga tider tills den brann upp!
Sugen? PM´a mig i så fall. jämt byte är inte uteslutet!byta mot plåtfälgar?
Det är nog bäst för dig det! Jag tar med mig både livrem och hängslen till hela Team Hello Kitty racing..Ohhh, jag skakar...
/ Jens
Japp! 2.0 med 118 ystra hästar! Den var faktiskt riktigt pigg! Polarn som åker V70 2.5T var tvungen gasa fullt för att hänga med på tvåan!
Sugen? PM´a mig i så fall. jämt byte är inte uteslutet!
Vi fick med 4 vinterdäck på plåtfälgar, men ett av dem var riktigt slut.
Det är nog bäst för dig det! Jag tar med mig både livrem och hängslen till hela Team Hello Kitty racing..
För när vi blåser om på yttern så kommer det behövas!
Blås om bäst ni vill. När ni ligger på knä och gangstersvetsar era sönderrostade balkar och hjulupphängningar framåt eftermiddagen ska jag tyta när jag åker förbi
/ Jens
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |