Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Fast corners Rejs bil är inhandlad
Nänänänänä... den där är på took för fräsch!
Fast corners Rejs bil är inhandlad
Nänänänänä... den där är på took för fräsch!
Urban gjorde mollbergareJag som trodde att det gammla ERF teamet silvertejp racing fått liv igen. De gjorde en kort karriär på anderstorp sista rejset -07 med en av de högsta highsiders som skådats i depåsvängen.
Föraren fick efter sjukhusbesök åka med i husvagnen hem.
..................Suck! Det var tider det...
Jag som trodde att det gammla ERF teamet silvertejp racing fått liv igen. De gjorde en kort karriär på anderstorp sista rejset -07 med en av de högsta highsiders som skådats i depåsvängen.
Tänkte bara tillkännage mig som en av förarna i Team silvertejp rejsing (den enda som finns representerad på SH), och önska er alla lycka till med bilmecket innan tävlingen, och i rejset den 14:e ser fram emot 24 tokiga timmar hehe
/Robban
Jag som trodde att det gammla ERF teamet silvertejp racing fått liv igen. De gjorde en kort karriär på anderstorp sista rejset -07 med en av de högsta highsiders som skådats i depåsvängen.
Heter inte depåsvängen längre, den döptes om, Där och Då.... UrbanKurvan
Trots att ni inte anmält ert intresse att köpa detta vackra namn så önskar jag er lycka till och hoppas att ni kan bryta förbannelsen över det
Grymt seriöst bygge! Kul att se.
Börjat fundera lite om vi är de enda som kör orginalbil (utan extra säkerhetsutrustning) .
Även vi har ett hjärta av sten, således behöver vi ingen burGrymt seriöst bygge! Kul att se.
Börjat fundera lite om vi är de enda som kör orginalbil (utan extra säkerhetsutrustning) .
Vi har fortfarande ingen bil...
Någon som har en bra (automat) till salu?
Börjar känna liiite panik
//
Benny
Klar! DonQ backar ut vår störtbombare 21:30 för provskjutning. Hård som granit! Mer utförlig rapport kommer under dagen...
Floating Mongos Race Alliance
Klar! DonQ backar ut vår störtbombare 21:30 för provskjutning. Hård som granit! Mer utförlig rapport kommer under dagen...
Floating Mongos Race Alliance
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |