amullo
Italiensk Allroad
och test kallar dom det för att??? Det vet du väl svaret på, det heter ju dock skrotbilsrejset, och undvika plåt och hjulkontakt var ju inte det lättaste med vatten och en massa sand på banan och en o annan missbedömning.
Medges.. Även en av våra förare lyckades med konsstycket att ha lite plåtkontakt och jag själv röven tilltryckt av belladonna SAAB 9000:en också.. Något som jag tror du hörde min kommentar om vid laptime datorn.
Men som sagt.. Alla här älskar racing och är mer eller mindra aktiva inom det. Just detta skrotbilsrejs var lite mer skojrejsing och det var just inställningen "Fullt blodigt allvar" från er sida som jag tror att jag samt några andra blir överraskade över.
It´s for fun..
Och det VAR fan ruggigt kul att köra.. Första gången för bil på bana för mig, men jag lyckades klippa till med sub 2.00 tider i en 5000 kronors bil jag aldrig kört innan. Jag var toknöjd!
Snabbaste förarn i vårt team satte runt 1.55 med gammelopeln. Om det är bra eller inte vet jag inte, men jag var impad iallafall..
EDIT: Jag släpper detta nu.. Racet är över och Kitty vann. Ni körde fort(ast?) och hade säkert lika kul som vi, bilarna är skrotade och vi kan se fram mot nästa tillfälle!
Last edited: