Rasorblade
Ny medlem
Jag köper dom direct
Du har pm
Jag köper dom direct
det blir mest på bana men någon sväng i skogen när ingen ser blir det no med
åker ni endurospår eller bara i "friheten"?
Detta är möjligtivs spamm men har hört att "mark den store" har varit en hästpojk när han var lite mindre?!
Jo, visst stämmer det.
Jag hade en ponny i flera år. Tävlade Både SM och Skandinaviskt mästerskap, hur du nu kom in på det?
Jag vet vad som är sant eller inte i den frågan, men Mark får själv bekräfta eller dementera påhoppet...
Jag sysslade för övrigt själv med hästar tills 3 klass ungefär, då jag fick veta i skolan att pojkar inte rider, de ska spela fotboll.
Så det var det enda att göra, och numer avskyr jag fotboll ännu mer.
Varfor bor alla som ar intresserade av enduro sa langt ifran mej? Jag far alltid kora sjalv..
bor du då?
Skåneland... 800 meter från Europas största militära övningsfält, vilket är kanon att köra på.. Men det är ju inte jättekul att alltid skutta omkring helt ensam..
Skåneland... 800 meter från Europas största militära övningsfält, vilket är kanon att köra på.. Men det är ju inte jättekul att alltid skutta omkring helt ensam..
Borde väl finnas någon enduroklubb där nere också?
Japp, den yngsta medlem är 47. Jätteball..
En inte allt för ovanlig ålder på några klubbar tror jag...
Det är inte må¨nga av dem som skriver här som är medlemmar i enduroklubbar.
De flesta av oss är ute och "fulkör".
Men det är svårslaget roligt att köra enduro på riktigt, och jag hoppas fler nappar på detta, så att medelåldern sänks!
Mm, jag fulkör ju också.. Möter klubben ibland, då kommer de ju på ett långt led i spåren, det ser ut ungefär som en ridskola på långritt, fast de sitter på h ojar i stället..! När jag kör med mina kompisar (2 st som är med ibland) så kör vi ju jämsides och triggar varann.. Mycket roligare än att ligga på led...!
Brukar inte köra i "ridled" riktigt när jag kör.
Är man på lika nivå och kör, så kör man man självklart sin egen takt.
Men är man ute med nybörjare, så är det klokt att iaf stanna till lite ibland, så att ingen fastnar. sjukt jobbigt att fastna om man är ovan.
Som sagt, jag kör både och, och båda är riktigt roliga. fast "riktig" enduro är svårslaget på slinga. Där vågar man ju stå på lite mer, för banan är ju genomgången, och man behöver itne lika ofta översakas av ustickande, livsfarliga pinnar mm, eller att någon ställt en gammal barnvagn mitt i terränglådan för att de inte uppskattar lite hojåka.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|