va kostar en uppsättning slangar till däcken?
mina knotterhjul anlände idag
Får man köra cross i endurospåret?
Kan man pysa ut ändå?
Du lär nog bli bannad från banan om du ger dig ut med krossen där...
vi blev ju omkörda av cross sist vi va där
det kan inte stämma. Däremot kan skillnaden vara hårfin.
Du kan enduroregga en cross, i vissa fall, och då behövs fram+bakljus, samt hastighetsmätare och säkert något mer.
Visst var där ett par tvåtaktare också, men de var E-cyklar allihop
Rättelse: Du behöver framlampa med hel och halvljus, baklampa med bromsljus från fotbromsen och tuta, förutom typintyg från tillverkaren då. Dock är inte hastighetsmätare nödvändigt.
Du var ju påläst inom detta. vet du hur man får tag i papprena för att kunna regga in som enduro?
det verkar vara lite olika syn på cross i endurospåret mellan klubbarna. eller träningsledarna
Hör med återförsäljaren av det märke som är på hojen så kan dom säkert fixa de.
Kompisen fick sitt utav Ahlqvist (eftersom det gällde en Honda CR 250), och jag hörde mig för (angående en Kawa KXF 250) hos Stibix och de skulle heller inte vara några problem.
Sen är det som du säger en himla skillnad på hur kinkiga klubbarna/träningsledarna är beträffande crossar i endurospåret. Men oftast så tror jag inte de e några problem, eftersom dom flesta klubbarna behöver få in alla pengar som dom kan. Tror inte ens att det är några problem på blixås då en kille jag "känner" har kört där rätt mycket med crossar av olika slag.
Du kan glömma att det OK med crosshoj på Blixås, gränsen går absolut vid att du har lampor+regplåt. MKP är inte i sugna på pengar men är väldigt angelägna att behålla tillståndet för enduroslingan =inga crosshojar.
Den här killen är medlem i klubben och har regelbundet kört där med en icke e-reggad YZ 250 under hela förra året .
Sen får du säga, tycka och tro vad du vill.
....och i vilken klubb gissar du jag är medlem i? Jag är inte troende, jag tycker inte.... jag vet. Jag har inte sagt att hojen skall komma direkt från SBP.
MASSA TEXT....
Jag kör med FMCK istället imorgon.
Var kör du då? Borås, säve eller någon annan stans?
sefve!
Jasså så den banan är igång fortfarande. De har varit så mycket snack fram och tillbaka om att den har varit stängd. Sen så har man ändå hört att folk har varit där och kört.
Jag har försökt få svar på detta vid ett flertal gånger via mail till ansvariga, men aldrig fått svar.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|