Ducati vet, precis som Stoner-fanatikerna, att det inte är något fel på hojen. Pungt!Tyvärr Perra! Att skälla ut Ducati verkar ha samma effekt som vatten på en gås, det bara rinner av och den går vidare som inget har hänt.
Ducati vet, precis som Stoner-fanatikerna, att det inte är något fel på hojen. Pungt!Tyvärr Perra! Att skälla ut Ducati verkar ha samma effekt som vatten på en gås, det bara rinner av och den går vidare som inget har hänt.
Du menar som Lorenzo fick sin titel 2010 "till skänks" för att Rossi bröt benet?Håller med. Det skulle kunna ge ett bra raceår 2014 med många revanschsugna förare som gick miste om titeln 2013 på grund av skador. Även Rossi, som förstås inte vill få några mästerkapstitlar till skänks, skulle vara högmotiverad.
P€RRA;5847877 skrev:Ducati vet, precis som Stoner-fanatikerna, att det inte är något fel på hojen. Pungt!
Stämmer illa. Rossi hade två (2) segrar när han bröt benet i slutet på säsongen 2010. Vi det tillfället hade Lorenzo sju (7) segrar. Lorenzo var redan då en väsentligt bättre förare än Rossi. Inget hat. Bara fakta.P€RRA;5847879 skrev:Du menar som Lorenzo fick sin titel 2010 "till skänks" för att Rossi bröt benet?
Men det var väl tidigt på säsongen han bröt benet?Fast Lorenzo var ju före i tabellen då också iofs...Stämmer illa. Rossi hade två (2) segrar när han bröt benet i slutet på säsongen 2010. Vi det tillfället hade Lorenzo sju (7) segrar. Lorenzo var redan då en väsentligt bättre förare än Rossi. Inget hat. Bara fakta.
Förstår om du inte kan svara på vad de gjort specifikt men går det att ändra fjädringen i olika del av slaget på andra sätt än genom progressiva fjädrar? För mig som amatör låter det nästan som att det skulle vara separat hög- och lågfartskompa i kombination med annan progressivitet i fjädern men om det vore så enkelt hade de väl listat ut det för länge sedan?
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s...GP/2013/July/jul1113-rossi-eager-for-revival/
Det är fan fånigt många krascher, kanske göra något åt banan om den ska vara kvar!
Stämmer illa. Rossi hade två (2) segrar när han bröt benet i slutet på säsongen 2010. Vi det tillfället hade Lorenzo sju (7) segrar. Lorenzo var redan då en väsentligt bättre förare än Rossi. Inget hat. Bara fakta.
Rossi bröt benet inför 4:e loppet 2010. Rossi hade fram tills dess en (1) seger och Lorenzo två (2).Stämmer illa. Rossi hade två (2) segrar när han bröt benet i slutet på säsongen 2010. Vi det tillfället hade Lorenzo sju (7) segrar. Lorenzo var redan då en väsentligt bättre förare än Rossi. Inget hat. Bara fakta.
Helt rätt.Rossi bröt benet inför 4:e loppet 2010. Rossi hade fram tills dess en (1) seger och Lorenzo två (2).
Hmm. Ser ut som de visar resultat som är helt uppåt väggarna på MotoGP.com.Men det var väl tidigt på säsongen han bröt benet?Fast Lorenzo var ju före i tabellen då också iofs...
Varför skulle inte resultaten stämma?Valencia är ju sista racet för säsongen så det saknas väl några tävlingar där han inte kom till start.Hmm. Ser ut som de visar resultat som är helt uppåt väggarna på MotoGP.com.
Banans karaktär lär vara extrem med asfalt som tuggar däck och flera långa vänster kurvor på varandra.
Majoriteten av krascherna har varit i hö kurvorna ffa kurva 11 vilket antar jag delvis berott på att däcken inte nått arbetstemperatur?
Håller med. Det skulle kunna ge ett bra raceår 2014 med många revanschsugna förare som gick miste om titeln 2013 på grund av skador. Även Rossi, som förstås inte vill få några mästerkapstitlar till skänks, skulle vara högmotiverad.
Men uppenbarligen är du enormt mycket sämre på att läsa och tolka tabeller och förstå kalendrar och när vissa händelser skedde.Radare skrev:Jag har ett enormt ordförråd och är mycket van att läsa och tolka texter
Helt klart, kanske skulle lägga annan asfalt då eller banka lite extra eller vara extremt noga med ytan i problemområdena så det är så slätt som möjligt så det går att köra på enbart greppet.....eller något annat.
Att så många erfarna har så stora problem är ett tecken på att banan kanske inte är helt ok tycker jag...
Jag tänker nog mer på Alatalos texter om att däcken suger.
Sent from my RM-821_eu_euro1_349 using Board Express
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |