Länken jag postade då... verkar den värd att köpa?Orginal funkar, vill man lyxa till det byter man.
Var ju en trevlig cykel i alla fall och trygghetsavtal kan väl aldrig skada? Sen ett presentkort på det, mumma.
Ja, jag köpte min ny i Sundsvall, men det är ju en F... man fick betala lite extra för plasten minst sagt, vet inte hur priserna brukar ligga på en N. Det är väl bara att jämföra priser och slå till!
Man blir alltid mindre sugen när man läser olyckstråden 2008 och ser att det redan finns massa olyckor.
angående de här med reflex och skyltbelysning. tog hojen på premiärtur för året igår i solen och 10+grader. fastnade i en flygande besiktning på lundavägen i malmö, å de va inte polisen utan en besiktningsman som tur var då han inte hade någon form av pistol med sig..
Med lite tur kanske jag får hem resten av blinkarna om nån dag och där inkluderades ett relä, oberoende av blinkerstyp, så vi får väl se om jag slipper pilla med motstånd och sånt.
Men då återstår bara frågan, var fasen sitter blinkersrelät? Det satt ju då inte framtill under kåpan iaf!
Hej allihop. Jag hittar nästan inga privata försäljningar av ER6:an än.
Den enda som jag tycker verkar intressant är denna som säljs med lite trygghetsavtal osv. Vad tror ni om denna? Är det värt tro?
Art nr. 60-049-07 på www.elfa.se
Ett sånt motstånd följde med mina diodblinker. Kopplas parallelt med jord. Lättast!
någon som var man kan hitta krash bur till våra hojjar???
om du menar av den typen som finns på körskolor etc. finns det på www.johansmc.se
tack, men har sett någon som säljer endast ramen runt motorn, det dom har på körskolor är ap fult, funkar helt enkelt inte..
Halloj!
Jag planerar att köpa en Er-6n till sommaren! Men jag funderar på om jag ska skaffa mig en -06:a eller en -07:a. Vad skiljer dom åt osv?
Ha de brum!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |