Nu är det bara kraschpuckarna som jag måste få på också. Men det känner jag inte att jag kommer få ihop om jag inte får nån manual eller nåt.
Vad tror ni en verkstad skulle ta för det om jag lämnar det till dem?
Köp!
Jag köpte en utan att ha provkört.
Jag är supernöjd. Kanonhoj för dig som inte åker på mcsemester kanske? (inte för att jag vet hur det är eftersom jag aldrig gjort det)
Jag håller mig till stadskörning eftersom jag bor i stan.
Ännu en fråga jag kom på.
När jag flyktigt läste instruktionsboken till hojen så stod det nåt om att låsa fast hjälmenpå hojen.
Det skulle man kunna göra med de vajrar som sitter under sadeln som ni ser på sidorna här
Hur funkar det? Och hur brukar ni göra med era hjälmar? Kan vara träligt att bära runt på dem hela tiden.
Jag har kallt lämnat hjälmen på en av speglarna vid några tillfällen men det känns inte bra.
Vad tror ni en verkstad skulle ta för det om jag lämnar det till dem?
vad tycker ni om att åka er6 för jag fundera på att köpa mig en..
Köp!
Jag köpte en utan att ha provkört.
Jag är supernöjd. Kanonhoj för dig som inte åker på mcsemester kanske? (inte för att jag vet hur det är eftersom jag aldrig gjort det)
Jag håller mig till stadskörning eftersom jag bor i stan.
Ännu en fråga jag kom på.
När jag flyktigt läste instruktionsboken till hojen så stod det nåt om att låsa fast hjälmenpå hojen.
Det skulle man kunna göra med de vajrar som sitter under sadeln som ni ser på sidorna här
Hur funkar det? Och hur brukar ni göra med era hjälmar? Kan vara träligt att bära runt på dem hela tiden.
Jag har kallt lämnat hjälmen på en av speglarna vid några tillfällen men det känns inte bra.
Last edited: