Att pilla med sub-trottlarna ska ge mer gensvar på gasen och dom där rören lite mer ljud, återstår att se.
Hade du Power Commander på din hoj där nu då OooGeeDoo? Man får väl inte ut max av sliponet utan PC och en vettig map, utöver ljudet då.
Nope ingen Power Commander. Visst inte ens att det fanns nåt sånt förrän jag läste om det i denna tråd
Riktigt kallt ute idag för övrigt. Blir kanske inte ens en testkörning med nya sliponet.
Är det något speciellt med puckarna till ER6:an eller fick du inte med någon instruktion? De brukar sitta med en skruv så man tar bort originalet och skruvar dit pucken med den medföljande skruven (längre). Går ännu fortare än att byta ljuddämpare.
Posta några bilder på puckarna.
Du tar av sadeln, trär en av vajrarna genom din hjälms hakband (t ex D-ringen) och sedan krokar du fast öglan i en haken som finns i närheten av vajerns infästning. När du sedan låser fast sadeln igen så kan du ha två hjälmar hängande på varsin sida av hojen.
Tack för infon. Det var ju smidigt och blir nog till att jag gör det ibland. Gott.
Jag postar några bilder på puckarna lite senare idag.
Det vore riktigt skönt att få på dem själv med hjälp från er.
Last edited: