Aja. Jag får väl läsa instruktionerna då.
Inne i sundsvall är det ju sommarväglag när det är plusgrader (och inte kommit 1dm snö) men utanför på alla småvägar som dom inte saltar/skrapar ordentligt är det åt skogen!
Mjo det är nog lika bra när dom förklarar det bättre än oss, med bilder och allt.
Det är ändå regn hela veckan så då har jag nåt o pyssla med =)
För övrigt.
Vet ni någon bra sida/tråd som förklarar exakt hur man ska tvätta en MC?
Antar att det inte är det smartaste att köra in i en biltvätt
Dom har bara telefontid måndagar nu i mars så jag testar då.
AVAMC´s turbo er6 har z750 lyset. Den enda jag sett som monterat sånt på er6. Säkert inte problemfritt.
Själv tycker jag att framlyset på er6 är en del av karaktärenpå hojen, som gör att den skiljer sig från mängden!
Visst i viss vinklel kan den se lite märklig ut. Men från backspegeln i bilen e den ett av de grymmast syner tycker jag =)
Hej!
Min tjej är sugen på en er-6n, men hon gillar dock inte framlyset!
Är det någon som bytt lyse på sin? Någon som har koll ifall ett Z750-lyse passar utan större problem?
AVAMC´s turbo er6 har z750 lyset. Den enda jag sett som monterat sånt på er6. Säkert inte problemfritt.
Själv tycker jag att framlyset på er6 är en del av karaktärenpå hojen, som gör att den skiljer sig från mängden!
Visst i viss vinklel kan den se lite märklig ut. Men från backspegeln i bilen e den ett av de grymmast syner tycker jag =)
Ja den såg jag i nya numret av Bike, men då fick man bara se från sidan så tack för bilden!
Jo att lyset är en del av hojen, det kan jag förstå. Men hon gillar verkligen inte lyset..! Hon är ganska kort så hon har inte så stort utbud att välja på. Har tittat på GSR 600, nya hornet och er-6n, och det är väl den sistnämnda som hon sitter bäst på. Plus att det går att köpa till en lägre sadel.
Ni som köpt hugger, vart köper man en sådan billigast någonstans?
Någon som har skaffat "spegelförlängarna" som finns på kawas tbh sida ?
Hur ser det ut ??
Billigast i sverige TROR ja att mc web har http://www.mcweb.se/. Betala 1295:- inkl frakt för den. Gå via vänster menyn, "till min MC, Kawa, 650, ER6.
Hitta även från USA för 800 svenska men sen kommer frakt och ev tull avg så 500+ känndes inte så farligt även om $ är låg.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|