Rotor
happyshit
ni som kör med GPR.. monterade mitt nu i vinter och tycker att det ligger väldigt nära svingen.. är det likadant på era??
Hur nära då?
Utan att gå och mäta exakt så tror jag att jag har cirka 1 cm mellan röret och svingen.
ni som kör med GPR.. monterade mitt nu i vinter och tycker att det ligger väldigt nära svingen.. är det likadant på era??
Hur nära då?
Utan att gå och mäta exakt så tror jag att jag har cirka 1 cm mellan röret och svingen.
Hur nära då?
Hjälp...
Jag måste få veta färgkoden på "Candy Lime Grön" årsmodell 2008.
Kawa vägrar att ge ut den och lackfirman kan inte få fram den.
Tips??
Samma här, skulle inte skada om det låg lite längre ifrån.
Nån som har en PC3-map anpassad för org-filter/org-dämpare?
hmm.. den står hos farsan just nu så kan inte mäta.. men bra nära så man reagerar över de... ska hämta hem henne i helgen.. får bli till att mäta då..
Var och skruvade lite i garaget ikväll så jag passade på att titta hur nära röret verkligen ligger. Det var snarare 5-7mm, så visst kan jag hålla med om att det är tajt
Var och skruvade lite i garaget ikväll så jag passade på att titta hur nära röret verkligen ligger. Det var snarare 5-7mm, så visst kan jag hålla med om att det är tajt
Min GPS har släppt lite i nitarna till höljet vid fästet närmast motorn, glappar... något du eller nån annan haft problem med?
Är det den här? Och är det den, så byt lackfirma...
http://www.colorrite.com/product/kawasaki-617-new-lime-green-1504.cfm
Tack för tipset om sidan! Nu ska jag byta lackfirma.
Inget jag lagt märke till, men ska ta mig en närmare titt sen.
Nu har sopbilarna börjat käka grus för fullt här i stan!
var och hämtade hojen nu ikväll.. var ju sol kunde verkligen inte hålla mig
då ligger vi nog bra lika.. tänkte om de bara var min gpr som låg nära.. men shit va de låter högt.. bra mycket basljud.. mitt första intryck.. har ju å andra sidan inte köpt de för den ska låta mindre
Nu har sopbilarna börjat käka grus för fullt här i stan!
Hur är körställningen på en er-6?
Anledningen att jag undrar är att i Oct förra året fick jag diskbråck i nacken, och jag trodde att de hade läkt vid de här laget, köpte mig en fireblade men upptäckte ganska fort att ja inte klarar av sporthojar än. Så nu e jag på jakt efter nått annat som man sitter mer upprätt på
Hej jag är ny medlem här på forumet har köpt en svart er-6n 2008 känns väldigt bra speciellt förs 3500 per år med bilsportmc.Det lutar åt att det blir ett gpr då för ni verkar nöjda och var ett ljuvligt ljud. Vet ni vad ljudnivån ligger på det ? Ska köra en smc kurs på knutstorp där det var max 90db om jag inte minns fel.
Vad ligger det på i pris och var hittar man det billigast ?
Kanske inte sparar så mycket på att importera med tanke på kronans värde just nu.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |