Liten snutt från årets första start =) Blev att plocka fram åket idag!
http://www.youtube.com/watch?v=zg9al8pmhxY
http://www.youtube.com/watch?v=zg9al8pmhxY
Det lutar åt att det blir ett gpr då för ni verkar nöjda och var ett ljuvligt ljud. Vet ni vad ljudnivån ligger på det ? Ska köra en smc kurs på knutstorp där det var max 90db om jag inte minns fel.
Vad ligger det på i pris och var hittar man det billigast ?
Kanske inte sparar så mycket på att importera med tanke på kronans värde just nu.
Jag vet inte vad ljudnivån ligger på tyvärr... priserna har jag inte koll på i dagsläget. Tyskland är alltid värt o kolla.
Det spelar inte ens någon roll hur mycket det låter, de vanliga trafikövningarna hos LMS är endast med originaldämpare. Kan vara annorlunda på en bandag som någon arrangör håller hos LMS. Men kolla upp vad som gäller när du ska åka så du inte får vända hem.
okej, its official! GOD HATES ME!
När jag väl bestämt mig för att inte köpa någon annan pipa till 6an så får jag ju för mig att gå in på skatteverkets hemsida... ojdå, där ligger 4010kr och väntar vilket är ungefär det som pipan skulle ha kostat..................... HELVETE VARFÖR? Jag hade ju lyckats övertyga mig själv om att:
1. Har inte råd
2. går sämre än orginal främst på låga varv
Nu är åtminstonde ett av dessa borta.... fuuuuck
Köpa? Inte köpa? Det är frågan. Måste nästa utvärdera det där med effektförlust på låga varv mer känner jag. Anyone??
När jag väl bestämt mig för att inte köpa någon annan pipa till 6an så får jag ju för mig att gå in på skatteverkets hemsida... ojdå, där ligger 4010kr och väntar vilket är ungefär det som pipan skulle ha kostat..................... HELVETE VARFÖR? Jag hade ju lyckats övertyga mig själv om att:
1. Har inte råd
2. går sämre än orginal främst på låga varv
Köpa? Inte köpa? Det är frågan. Måste nästa utvärdera det där med effektförlust på låga varv mer känner jag. Anyone??
Måste nästa utvärdera det där med effektförlust på låga varv mer känner jag. Anyone??
okej, its official! GOD HATES ME! ...
Finns det något försäkringsbolag som generellt är billigast på ER6? Ex för mig 32år och bor i centrum?
1. Du har råd.
2. Du vet vad du vill egentligen, vi vet det också.
okej, RÅD kanske jag har, men jag vill ändå utreda fråga ang "tappat vrid osv". Kanske ska satsa på ett billigare system än GPR, tips?
okej, RÅD kanske jag har, men jag vill ändå utreda fråga ang "tappat vrid osv". Kanske ska satsa på ett billigare system än GPR, tips?
Finns det något försäkringsbolag som generellt är billigast på ER6? Ex för mig 32år och bor i centrum?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari